Brak paczki od miesiąca Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat.
W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację.
Pozdrawiam
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy9 grudnia 2024 wysłałam zwrot produktów z dwóch ostatnich zamówień i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niepokoję się, bo jest to duża kwota 1279,08 zł. Mimo prób kontaktu i monitów brak odzewu ze strony sklepu, poza jedną wiadomością z propozycją zakupu produktów po obniżonej cenie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
[dane usunięte przez moderatora]
Brak możliwości zwrotu towaruSklep wprowadza ludzi w błąd, najpierw po zapytaniu się czy gdyby coś było nie tak można zwrócić towar zgadzają się i mówią, że można tylko jeśli nie jest na wyprzedaży. Po czym jak kupuję 2 nowe swetry i chce zwrócić jeden to mówią, że zwrotów nie przyjmują.. naciągają ludzi na zakupy, kupiłam z myślą, że jak coś nie tak, to moge oddać, zrobiłam zakupy za prawie 300 zł i mi teraz piszą, że zwrotu nie przyjmą, dlaczego? Na wiadomości przestali odpisywać..chcę tylko odzyskać moje pieniądze i nie chce mieć już z nimi nic wspólnego.
Zwrot środków Od ponad miesiąca czekam na zwrot środków za zwrócony towar, dostałam zapewnienia że w tym tygodniu otrzymam środki, jednak dziś nikt nie odbiera tel, oczywiście na koncie brak zwrotu…. Jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję i do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta, nie polecam tej firmy …
Nieuwzględniona reklamacjaZamówiłam album ze zdjęciami oraz treścią na Dzień Babci i Dziadka. Na jednej ze stron tekst jest zdublowany i nachodzi na siebie co automatycznie wykluczyło go i nie podarowałam go Dziadkom. Wysłałam email z prośbą o zwrot środków za ten album ponieważ kupiłam inny prezent z racji tego,że ten był wadliwy. Zaproponowano mi rabat lub poprawki. Niestety, ale za późno już na poprawki. Odmówiono mi zwrotu kosztów.
Zakup klocków Dostałam email kolejny ,że klocki będą pod koniec tygodnia. Jest koniec tygodnia dalej nie otrzymałam klocków . Nie polecam !!!!! [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . 24. 01.2025
Brak wysłanego zamówienia, brak zwrotu pieniędzyZamówiłam towar, kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany i nie miałam żadnych odpowiedzi. Wówczas dotarłam do informacji że firma JoanaButik oraz właścicielka [dane usunięte przez moderatora] https://www.joanabutik.pl/ nagminnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów w ten sam sposób, czyli nie wysyłając towaru oraz nie zwracając kosztów. Zażądałam zwrotu pieniędzy jednak wszystko pozostało bez odpowiedzi.
SECRET BALL - nieprzyjęcie zwrotuSprzedawca wysłał zły rozmiar koszulki. Został o tym poinformowany. Skorzystałem z prawa odstąpienia od umowy. Odesłałem towar w przewidzianym terminie. Sprzedawca nie odebrał przesyłki. Pieniędzy również nie oddał, kontakt się urwał.
Zwrot gotówki Zamówiłam klocki Lego stitch, które miały być na prezent dla córki. Oczywiście nie dotarły, a gdy dotarły po czasie, to musiałam zapłacić cło, gdzie nie było nigdzie informacji o takiej opłacie. Klocki przyszły nie takie jak były pokazane na zdjęciu, zwykła chińszczyzna, pisałam o zwrot gotówki, miałam dostać rekompensatę i czekam do dziś. Zbywanie tylko człowieka. Nie będę wiecznie się upominać. Chciałabym zwrotu gotówki.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone towaryZróbiłam 2 zamówienia w sklepie Stone Skirts. Jedno na komplet dresowy 30.09.2024 a drugie na bluzę 11.10.2024. Dopiero po 14 dniach od zamówienia 1 towaru dostałam maila, że realizują zamówienia w ciągu 14 dni roboczych, co w sumie powinno dać aż MIESIĄC oczekiwania! I faktycznie, pierwsze zamówienie otrzymałam 16.11., czyli po 1,5 miesiąca! Po otrzymaniu stwierdziłam, że jakość nie jest dla mnie zadowalająca i odesłałam towar do sklepu. Chciałam anulować drugie zamówienie, ale sklep odpisuje na maile raz na tydzień/ dwa tygodnie i niestety ale zdążyli mi odpisać przed wysłaniem go do mnie. Numer telefonu nie jest dostępny więc komunikacja pozostaje jedynie mailowa. Po odesłaniu obu zamówień (jeszcze w listopadzie) wciąż nie otrzymałam zwrotu - mamy końcówkę stycznia 2025 r. Pisałam maile, że grzecznie proszę o zwrot, ale firma ciągle pisze jakieś brednie, że przepraszają za długi czas oczekiwania, że zwroty środków są dla nich priorytetem, że zgłosili się do UOKiK, aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań, co jest totalną [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zwodzili mnie cały grudzień, aby w styczniu wysłać wiadomość :
"Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 15.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.". Oczywiście zwrot nie miał miejsca i dalej upominam się o SWOJE pieniądze. Firma ciągle pisze, że im przykro, żebym poczekała, że już zaraz zwrócą środki.
20 stycznia napisali:
"Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Chcielibyśmy zapewnić, że Pani sprawa jest dla nas priorytetowa. Zwrot środków zostanie zlecony w nadchodzącym tygodniu.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości."
W nadchodzącym tygodniu, a dlaczego nie w tym skoro sprawa jest dla nich priorytetowa a 20.01 to poniedziałek... Nie mam już słów dla praktyk jakie stosuje ta firma. Obracają nie swoimi pieniędzmi, nie oddają za zwroty, potwornie długo czeka się na wysyłkę, odpisują na maile 1 na dwa tygodnie. Negatywnych opinii o tej firmie nie znajdzie się łatwo bo właścicielka je usuwa, ale natrafiłam na kilka, które sugerują, że firma stosuje powyższe praktyki bardzo często i zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów. Wszystkim odradzam kupowanie tam czegokolwiek. Ja wciąż nie mogę się doprosić o SWOJE PIENIĄDZE. Nigdy w życiu nie spotkałam się z taką obsługą klienta, a raczej jej brakiem. NIE KUPUJCIE TAM NICZEGO!!!