Brak zwrotu za wszystkie odsyłane przedmiotyZamówiłem w sklepie internetowym w dniu 7.11.24 lampy, przyszło kilka paczek dwoma kurierami. Zostawiłem sobie tylko jedną lampę, na resztę wygenerowałem zwrot w kwocie (po potrąceniu kosztów wysyłki) 912,29zł. Wygenerowało mi jeden numer zwrotu na Paczkomat (gdzie paczek było kilka do zwrotu, o gabarytach większych niż możliwych w paczkomacie), dodzwoniłem się na infolinię - co już na tym etapie było bardzo trudne. Pani powiedziała mi, że musiałem wybrać w formularzu zwrotu jedną paczkę - chociaż nie widziałem tego do wyboru w widocznym miejscu, i że Pani nie może nic z tym faktem zrobić (wygenerować dodatkowych zwrotów), oraz że muszę wysłać paczki na własny koszt. Tak też uczyniłem. Jedną z paczek (jedno pudełko w którym zapakowane było kilka lamp z tej właśnie firmy) spakowałem ponownie i odesłałem Paczkomatem otrzymując później potwierdzenie dostarczenie paczki do firmy. Pozostałem trzy paczki nadałem na własny koszt kurierem DPD. W każdej z zwracanych paczek zamieściłem oczywiście formularz zwrotu. Firma zwróciła mi jedynie 504,27 zł - z tej kwoty wynika, że zwrot został wykonany tylko za paczki wysłane przez kuriera DPD. Paczka wysłana kurierem inpost nie została rozliczona. Pisałem kilkanaście maili, wytłumaczyłem cała sytuację, przedstawiłem wszystkie potwierdzenia dostarczenia przesyłki oraz opis całej sytuacji. Firma upiera się że dokonała całego zwrotu, nie próbując wyjaśniać sprawy. Mam wrażenie, że każdorazowo odpisuje inna osoba nie weryfikując całej korespondencji tylko sprawdzając w systemie status zwrotu. Kontakt mailowy utrudniony odpisują co kilka dni. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu i odsetek za różnicę deklarowanego i odesłanego zwrotu. Wezwania również nie pomagają - przestali wręcz odpisywać.
Nie dostałam zwrotu gotówki za dwa zamówienia Witam nie dostałam zwrotu gotówki za dwa zamówienia. Pisałam i dzwoniłam pani powiedziała ze wyślę do tej pory nie dostałam zwrotu za dwa zamówienia z początku grudnia…
Realizacja zamówieniaW dniu 3.01.25 złożyłem zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 1 koszulkę. Łączny koszt zamówienia to 81,95 zł. Za koszulkę od razu zapłaciłem blikiem. Z adresu mailowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 32196 otrzymało status: przyjęte do realizacji". Wysłałem zapytanie na email biuro@sferakoszulek.pl o status zamówienia. Telefon podany na stronie jest nieaktywny. Proszę o niezwłoczną realizację zamówienia lub zwrot kosztów.
Zwrot kosztów nie dostarczonego towaruZe strony sprzedawcy była próba dostawy, natomiast z opóźnieniem, gdy fizycznie już nie mogłem odebrać go. Po czym zkontaktowałem się ze sklepem i otrzymałem powiadomienie że moje zgłoszenie zostało przyjęte, i koszty będą zwrócone w ciągu 7 dni troboczych. Było to 30.12.2024.
Koszty nie zostały zrócone w tym terminie. Kontaktowałem się dodatkowo dwa razy ze sklepem i każdy raz dostawałem odpowiedź że koszty będą zwrócone w ciągu 2 dni roboczych. Odpowiedzi od sklepu przychodziły 6.01.2025 i 17.01.2025.
Dalej nie dostałem zwrotu.
Dzisiaj (23.01.2024) wysłałem do nich wg formy od konsumersi.pl wezwanie do zapłaty.
Brak zwrotu pieniedzy za zwrocony towarDnia 16 stycznia 2025 "wzywam sklep lysne.pl do zwrotu środków w kwocie 1322,80 PLN + 5,71 PLN odsetek karnych za zwłokę po upływie ustawowych 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru z zamówienia 22164 w dniu 20 grudnia 2024 (posiadam potwierdzenie dostawy w tym dniu).
Odsetki karne liczone są od dnia 3.01.2025 do 17.01.2025 włącznie. Każdy kolejny dzień zwłoki to kwota + 0,41 zł."
Pomimo następujących po sobie zapewnień Właścicielki o chęci niezwłocznego uregulowania zwrotu (codziennie konsekwentnie wysyłam maile z przypomnieniem o chęci polubownego załatwienia sprawy do dnia 23 stycznia 2025) - DO DNIA DZISIEJSZEGO PIENIĘDZY na koncie brak. Oczekuję zwrotu wraz z odsetkami karnymi.
ZAMÓWIENIE - 10011099827
9-10-2024 Zamówiłam buty .
10-12-2024 zareklamowałam je gdyż obcas prawego buta był niestabilny - oczekiwałam naprawy nie zwrotu pieniędzy. Otrzymałam maila z informacją:
"Informujemy, że reklamacja 01-4614199-24 do zamówienia nr 10011099827 dotarła na nasz adres. Każde zgłoszenie rozpatrujemy w możliwie najkrótszym terminie. Najpóźniej do dnia 2024-12-16 ustosunkujemy się do roszczeń reklamacyjnych. O decyzji sklepu poinformujemy drogą mailową lub telefoniczną. "
otrzymuję kolejną informację
13-12-2024
"informujemy, że reklamowany produkt został naprawiony. Obecnie oczekujemy na przesyłkę z serwisu naprawczego. Gdy tylko towar trafi do naszego działu, zostanie przekazany do odesłania na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym. Naprawiony produkt zostanie odesłany najpóźniej w 30 dniu od daty wpłynięcia reklamacji"
kolejna wiadomość
27-12-2024
"informujemy, że reklamacja została uznana za zasadną. Zwrot środków nastąpi w terminie od 3-5 dni roboczych na numer konta wskazany w formularzu reklamacyjnym.
Jeżeli zamówienie zostało opłacone kodem MyBenefit, zgodnie z regulaminem sklepu reklamacja zostanie rozliczona tą samą metodą płatności. W terminie do 5 dni roboczych na Państwa adres mailowy zostanie wysłany nowy kod"
W związku iż oczekiwałam naprawy, a nie zwrotu pieniędzy - nie podawałam nr konta na formularzu reklamacyjnym. Płatność za to zamówienie została wykonana blikiem kurierowi InPost.
Zwrotu nie otrzymałam - wysłałam ten protokół jeszcze raz z podanym nr konta aby mogli dokonać zwrot pieniędzy - po czym dostaje jakieś zdjęcie operacji bankowej z tym że nie na mój rachunek bankowy.
zwrot środków 25.08.2024 złożyłam zamówienie na 2 sukienki. Jedną z nich zostawiłam, drugą natomiast zwrocilam. Zamówienie było na kwotę 575,98, a że obydwie sukienki kosztowały dokładnie tyle samo, zwrot powinien wynieść 287,99. 17.09.2024 otrzymałam maila, że mój zwrot dotarł do sklepu. Od tamtej pory wysłałam około 15 maili, minęły 4 miesiące, przez większość czasu był brak odzewu ze strony firmy. 14.12.2024 otrzymałam maila z kolejnymi przeprosinami za „niedogodności” z informacją, że zwrot został już zlecony i środki powinny zaksięgować się w ciągu kilku dni roboczych. Od tego dnia zwrotu nadal nie otrzymała, pomimo wysłania kolejnych kilku maili.
Brak zwrotu pieniędzy przez ponad miesiąc 14.12.2024
Mailowo zrezygnowałem z zamówienia po informacji od innych klientów że są problemy z zamówieniami nawet przez ponad miesiąc a sklep nie informował o niczym.
Następnie dopytywałem mailowo gdzie jest zwrot pieniędzy sklep nie odpisywał oraz nie informował o niczym z własnej inicjatywy zawsze trzeba było słać maile. Za pierwszym razem brak odpowiedzi i zwrotu przez 14 dni potem kolejny mail i dopiero w nim że nie mogą zwrócić bo "awaria" i trzeba podać numer konta po podaniu numeru konta 31.12 dalej nic. Kolejny mail 17.12 że "awaria" i wyślą ale dalej nic.
Niestety do tej pory nie zwrócili pieniędzy.
Zgodnie z art. 481 § 1 kodeksu cywilnego „Jeżeli dłużnik opóźnia się ze spełnieniem świadczenia pieniężnego, wierzyciel może żądać odsetek za czas opóźnienia, chociażby nie poniósł żadnej szkody i chociażby opóźnienie było następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi”.
Footwearstore.pl - brak zwrotu pieniędzyWitam w grudniu 2022 roku do firmy Footwearstore.pl dotarł mój zwrot butów. Do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego upominania się. Nigdy już nic nie odpisali. Sklep mieści się lub mieścił w Warszawie na ul. MARSZAŁKOWSKA 58.
Zwrot pieniędzy Witam. 25 listopada 2024roku do firmy prestigemoda dotarł mój zwrot butów. Do tej pory nie odzyskałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego upominania się. Pani za każdym razem zapewniała mnie ze juz robi przelew zwrotny. Niestety chyba [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] za każdym razem jednak zapomina to zrobić...