Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-20 godz: 17:03Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.C.
Paczka niedoszła do tej pory a pieniążki z głaconeWitam zamówiłem paczkę 26 grudnia 2024 za kwotę 339.97zl. Paczka niedoszła do tej pory ,po napisaniu paru e-maili dostałem odpowiedź że paczka niedoszła jeszcze do twojego kraju. Prosiłem żeby podali mi stronę gdzie można sprawdzić przesyłkę gdzie jest to otrzymałem wiadomość że mam sprawdzać na Pocztex ale tam niema takiej przesyłki. Ja zamawiałem przez InPost. Prosiłem o odpowiedź albo zwrot kosztów ale cisza z strony Plikomania.
2025-01-20 godz: 16:25Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.U.
Zamówienie - brak realizacji, zwrotu i kontakuDnia 20 maja 2024 roku dokonałem zakupu w sklepie pcforce.pl. Zamówienie nr 6083. Pcforce.pl Anna Grzonka 62-800 Kalisz, ul. Gościnna 3, NIP 618 192 94 34, REGON 302 731 767 3 czerwca wysłałem zapytanie, gdzie jest zamówienie. Zwodzono mnie na mailu do 20 czerwca, że towar już zaraz będzie, że towar jest rozpakowywany. Ostatniego maila otrzymałem 20 czerwca. Dalej brak żadnej odpowiedzi mimo dalszych moich maili i odstąpienia od umowy. Zażądałem zwrotu pieniędzy, brak jakiegokolwiek odzewu. Czekam tak od ponad pół roku na zwrot moich środków, bo towaru dalej nie dostałem.
2025-01-20 godz: 14:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.G.
Brak zwrotu należności za odesłany towarW sklepie internetowym Moda Catalina kupiłam dwie sukienki - zamówienie nr 78144 z 3.10.2024r. Jedną z nich chciałam zwrócić i odesłałam do sklepu. Zrobiłam to zgodnie z wytycznymi sklepu, zarejestrowałam zwrot poprzez formularz i wysłałam paczkę pocztą. Zwrot został zarejestrowany pod nr R/Mod/202410/07/45328 na kwotę 49 zł. Firma potwierdziła w mailu z 15.10.2024 r. otrzymanie zwróconego towaru i przekazała informację, że wkrótce rozpocznie się procedowanie zwrotu. Do dzisiaj nie otrzymałam przelewu na konto. Po moim monicie ( wysłałam zapytanie przez formularz kontaktowy na stronie firmy) 30 grudnia 2024 r. otrzymałam maila od firmy Catalina, że zwrot został zaakceptowany i środki zostaną zwrócone w ciągu kilku dni. Ponieważ to nie nastąpiło, 7 stycznia 2025 r.wysłałam kolejne pytanie kiedy otrzymam przelew. Otrzymałam odpowiedź, że następnego dnia status zwrotu zostanie zweryfikowany. Ponieważ dalej nie otrzymałam ani korespondencji ani pieniędzy, 15 stycznia wysłałam do sklepu nową wiadomość z pytaniem o zwrot. Do dziś nie dostałam żadnej informacji. Ponieważ firma nie wywiązała się z obowiązku zwrotu środków w ciągu 14 dni od otrzymania towaru oczekuję niezwłocznego zwrotu 49 zł za sukienkę wraz z odsetkami za każdy dzień zwłoki.
2025-01-20 godz: 14:12Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zwrot środków pieniędzy z tytułu anulacji zamówienia.
2025-01-20 godz: 13:54Publiczna
Zamknięta
zwrot 862,90 PLN za odstąpienie od umowy Zamówienie #1500043937 z dnia 15.10.2024 r.,opłacone, Faktura VAT nr 2613/11/2024 z dnia 22.11.2024 r. Zamówienie dostarczone: 25.11.2024r. Zamówienie wraz z formularzem zwrotu dotarło do STONE SKIRTS dnia 05.12.2024 r. za pośrednictwem InPost nr przesyłki: 630727266415136021395435. 02.01.2025 r. upomniałam się mailem o zwrot pieniędzy. 02.01.2025 r. otrzymałam mailowe zobowiązanie do zwrotu należności do 15.01.2025r. 20.01.2025 brak wpłaty na konto . Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty Oczekuje natychmiastowego zwrotu 862,90 zł na podany rachunek bankowy
2025-01-20 godz: 13:41Publiczna
Rozwiązana
Zakup klocków Zamówione klocki dziecku na święta jako prezent 3 grudnia nie ma ich do dzisiaj czyli 20 stycznia . Wartość 129 zł . Ciągle e-maile że wysłane ,że to że tamto . Nie polecam !!!!!!
2025-01-20 godz: 11:50Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy za zakup 19061Zamówienie i opłata przelewem zostały złożone 15.01.2024r. w kwocie 89,98zł. Paczka miała do mnie dotrzeć w ciągu 24h - tak było napisane podczas składania zamówienia. 16 stycznia został wysłany do mnie numer przesyłki: 3048100339815250. W firmie Pocztex nie ma przesyłki o takim numerze. Po wysłaniu przezemnie wiadomości e-mail z zapytaniem o przesyłkę nie ma odzewu. Produkt, który miałam otrzymać miał być dziś czyli 20.01.2025r. dany w formie prezentu. W sytuacji takiej, że nie ma odzewu od sprzedawcy, paczka nie dotarła zgodnie z deklaracją i z negatywnymi opiniami, które są wystawiane sklepowi Pilkomania.pl chciałabym zrezygnować z zamówienia zgodnie z moimi prawami jako konsumenta. Numer konta bankowego na który proszę przelać pieniądze jest ten sam z którego opłaciłam zamówienie. Czekam na szybką realizację przelewu.
2025-01-20 godz: 10:49Publiczna
Rozwiązana
Mr. Gugu & Miss Go prawie 2 miesiące bez dostawyOd 28.11.2024 czekam na opłacone zamówienie na 4 bluzy. Miało być już dawno, potem przyszedł mail, że jest opóźnienie i szacowana data dostawy to 1 sty - 15 sty. Dziś jest 20 stycznia i zamówienia nie ma. Telefon nie odpowiada - przed chwilą próbowałem się połączyć. Oczekuję szybkiej dostawy zamówienia lub jeśli to niemożliwe w ciągu 7 dni to odstępuję od umowy i żądam zwrotu pieniędzy.
2025-01-20 godz: 03:10Publiczna
Zamknięta
ZwrotNie otrzymałam od Pana pieniędzy za zwrot za 3 sukienki. Nowy właściciel Karko umywa ręce.
2025-01-19 godz: 22:04Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za koncert który nie odbył się w tDnia 12.09.2024r. Zakupiłam 4 bilety na koncert muzyki filmowej dla dzieci łączny koszt 356pln , który miał się planowo odbyć 1.12.2024 w Katowicach w Spodku. W październiku poinformowano o odwołaniu koncertu i planowanej nowej dacie tj 22.03.2025r koncert w Gliwicach. Termin ten mi nie odpowiadał o czym poinformowałam organizatora i zażądałam zwrotu pieniędzy drogą mailową dnia 8.10.2024r. 6.11.2024 otrzymałam wiadomość od Trinity, ze w przypadku żądania zwrotu pieniędzy należy wysłać nr rezerwacji oraz nr kk ta do zwrotu pieniędzy. Niezwłocznie przestałam powyższej informacje, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy (19.01.2025). Odesłano mnie do pana [dane usunięte przez moderatora] jao osoby odpowiedzialnej za dokonywanie zwrotów, jednak człowiek ten nie odpisuje na maile oraz nie odbiera telefonów. Moje ponowne maile do biura obsługi klienta z prośbą o interwencję również nie przyniosły rezultatów, w skutek czego 13.stycznia.2025 wysłałam maile do BOK trinity oraz pana [dane usunięte przez moderatora] z Ostatecznym Wezwaniem do zwrotu kwoty 356pln do dnia 17.stycznia.2025r na mój nr konta za koncert, który się nie odbył w terminie umowy. Pieniędzy nie ma, odpowiedzi BRAK! W związku z zaistniałą sytuacją żądam od firmy zwrotu poniesionych kosztów na 4 bilety na koncert o łącznej sumie 356pln oraz zadość uczynienia w wysokości 500pln za poniżające permanentne upominanie się o swoje pieniądze.