Zwrot pieniędzy Sprawę już opisywałam wcześniej. Z firmą nie ma kontaktu, nie odpowiada na wiadomości email. Jedynie po zgłoszeniu problemu na konsumersi.pl od razu dostałam wiadomość z prośbą o numer konta i kwotę do zwrotu. Po natychmiastowym przesłaniu danych otrzymałam informację, że przelew zostanie zlecony. Od tego czasu nie dostaję odpowiedzi na wiadomości kiedy w końcu otrzymam przelew. Opłaciłam zamówienie 15 stycznia 2025. Zgłosiłam problem na konsumersi.pl 20 stycznia 2025. Od tej pory znowu nie ma kontaktu z pilkomania pl ani nie ma przelewu.
brak zwrotu pieniędzyW dniu 15.12.2024 złożyłem zamówienie w waszym sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 249,99zł. Paczka miała zostać wysłana za pośrednictwem InPost. W dniu 17.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie InPost wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałem dzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałem sobie sprawę, że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Nie było nigdzie żadnej informacji, że paczka jest wysyłana z Chin, a zawartość to są jakieś zamienniki "LEGO". Zdjęcie ze zbudowanym zestawem w sklepie internetowym Państwa jest łudząco podobne w 95% z oryginalnym zestawem. Wiedząc już że przesyłka nie dotrze do świąt byłem zmuszony zakupić drugi zestaw kolców, tym razem oryginalnych "LEGO". Przesyłka finalnie dotarła do mnie 30.12.2024 i wystąpiłem do Państwa z ODSTĄPIENIEM OD UMOWY
Kontaktując się przez adres mailowy dostałem informację, abym napisał wszystko na inny adres mailowy zajmujący się reklamacjami, gdzie mam odesłać zwracaną przesyłkę. Przesyłkę nadałem 12.01.2025 na wskazany adres. Po odesłaniu poproszono mnie o dane do zwrotu środków. 15.01.2025 przesłałem dane. Następnie ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków 20.01.2025r. Kolejno 21.01.2025 ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków. Jest to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY Nie otrzymałam zwrotu środków za odesłany dres, który został dostarczony do siedziby firmy 30.12.24r.
Po dwukrotnym upomnieniu wysłanym mailowo do sklepu otrzymałam informację, o rzekomych problemach z systemem i wydłużeniu terminu zwrotu do 31.01.
W związku z licznymi przypadkami, które są opisane na forach i opiniami na temat firmy Stone Skirts wnoszę, że firma gra na zwłokę i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję natychmiastowego zwrotu.
Treść ostatniej wiadomości:
Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
Z poważaniem, Team Stone Skirts
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarOdesłany towar został dostarczony do firmy 12.12.2024 r. Do chwili obecnej brak kontaktu z firmą-telefon i e-mail nie odpowiada. Brak zwrotu pieniążków za odesłany towar.
Brak wysyłki przedmiotu oraz brak zwrotu pieniędzyZamówiłam torebkę w ramach promocji black friday 01.12.2024. Dostałam informację, że torebka została
Wysłana a czas wysyłki to od 5-20 dni roboczych. Podany czas dawno minął.
Gdy się upomniałam, dostałam
Informacje, że skontaktują się z przewoźnikiem i na tym
Kontakt ze strony tej firmy
Się skończył. ( po zamówieniu w potwierdzeniu zamówienia w meilu widniała informacja, że wysyłka 5-7 dni). Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy Firma wysłała mi zamówienie, w którym brakowało części elementów. Zgłosiłam od razu problem do firmy, która oskarżyła mnie o pogubienie tych części. W tej sytuacji zdecydowałam się na zwrot. Wysłałam kilka maili z numerem konta do zwrotu oraz wezwaniem do zapłaty na co nie dostałam żadnej odpowiedzi. Kiedy dzwonię do firmy słyszę że mam wysłać maila i pomimo, że mówię że zostały wysłane pracownik rozłącza się nie dając mi dojść do słowa. Minęło już 14 dni od odstąpienia od umowy a ja dalej nie dostałam zwrotu pieniędzy. Oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy za zamówienie. Mam potwierdzenie od firmy kuryże zwrot został dostarczony.
Zwrot pieniędzy za zwrócony terminowo towarTowar został zwrócony w terminie 12.12.2024 paczka ze zwracanym towarem została dostarczona do siedziby firmy. Następnego dnia zostałam poinformowana że zostanie zlecony zwrot należności do 14 dni. Po upływie tego terminu skontaktowałam się ponownie z zapytaniem kiedy zostanie dokonany zwrot, w odpowiedzi dostałam wiadomość że do 15.01 zostaną mi zwrócone pieniądze. Do dnia dzisiejszego zwrotu jak nie było tak nie ma.
BRAK ZWROTU TOWARU I PIENIĘDZYW dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł.
Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy W związku z tym, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Państwa zwrotu moich pieniędzy z zamówienia nr 57014 oraz dostaję nieprawdziwe informacje o zleconym przelewie przez Państwa messengera firmowego proszę o zapoznanie się z dokumentem.l "Wezwanie do zapłaty"
Zamówienie złożone dn. 7.12.2024r., zwrot dokonany 15.12.2024r., a odebrany przez sklep 17.12.2024r.
Kwotę zwrotu 668,10 zł proszę przelać na wskazany rachunek podany w wezwaniu.
Natomiast klientów przestrzegam przed zakupami w tej firmie!
Zderzak Volvo s60Nie polecam zamawiania części w tej firmie ze stroną Karoseriawkolorze.pl….
Zamówiony przeze mnie zderzak w listopadzie 2024 i opłacony z góry do dnia dzisiejszego nie dotarł. Pan z infolinii czasem odbiera, czasem nie. Jak już odbierze to wymyśla nowe historyjki. Ani pieniędzy, ani zderzaka… Sprawa będzie musiała skończyć się na policji..