Brak zwrotu za zamówienieWe wrześniu zeszłego roku zamówiłam bluzę. Zapłaciłam. Paczki nie odebrałam i wróciła do sprzedającego (tak doradziłam mi pani w korespondencji mailowej, że jeśli po 2 miesiącach czekania już nie chcę bluzy, to mam nie odbierać przesyłki). 19.11. otrzymałam maila, że przekazano zwrot środków, ale do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy. Minęły 2 miesiące. Czekam na przelew.
Brak zwrotu pieniędzy po rezygnacji z zamówieniaWitam, 14.11.2024 zostało złożone zamówienie na kwote 959zł, sklep deklarował się że wysyłka nastąpiw ciągu trzech dni ale tak się nie stało, 21.11.2024 w rozmowie telefonicznej "pan" mówił że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i też nic. 1.12.2024 wysłałem na e-mail firmowy biuro@dobreinstrumenty.pl, oświadczenie o rezygnacji z zamówienia podany został nr konta jak i kwota do zwrotu oraz nr zamówienia, 3.12.2024 zamówienie zostało anulowane przez firmę i nastała cisza. oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy
brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Dnia 2024-12-05 wystawiono korektę FS-2078_11/2024 za zwrot towaru na kwotę 552,01 zł. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone, a firma unika kontaktu.
Brak zwrotu środków za zwrócony towar Zakup ubrań za kwotę 518,97. Po dwóch dniach następuje zgłoszenie o zwrocie towaru i wysyłka do do firmy towaru. Do chwili obecnej pomimo upływu ustawowego terminu, firma nie zwróciła pieniędzy. Posiadam potwierdzenie że towar doszedł, w wiadomościach mailowych zobowiązują się do zwrotu pieniędzy w wyznaczonym terminie jednak po jego upływie, na koncie nadal nie ma pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarSprzedający unika odpowiedzialności i zwrotu pieniędzy za zakupiony towar pilot JVC RM- C3331 Netflix youtube 1szt. Cena 28,39zł wraz z przesyłką. Towar ten odesłano odesłano w stanie niepogorszonym i nieuszkodzonym do sprzedającego. Termin 14 dni upłynął. Po kontakcie ze sprzedającym odmówił wypłaty pieniędzy podając rzekome uszkodzenie towaru.
Nie zgodny opis produkturoducenty nie podaje informuje o 500W P.M.P.O oraz moc nie uda się osiągnąć
Producent podaje 4/6 godzin pracy a sprzedawca 8 godzin
Producent podaje Klasa IP20: Ochrona przed ciałami stałymi, brak ochrony przed wodą, a sprzedawca podał Wodoodporna obudowa: IPX6
Oraz według Instrukcji oraz wszystkich informacji Marką jest Defender, a sprzedawca podaje Marka Hitelo Link do produktu : https://pl.defender-global.com/catalog/portable-speakers/12492
Brak zwrotu kosztu przesyłkiW dniu 04.09.2024 zamówiłem u ww. Przedsiębiorcy za pośrednictwem portalu WWW.otomoto.pl część: „Wąż przewód wspomagania Ford Escort MK7 1.6” za pobraniem za cenę, włącznie z najtańszą opcją wysyłki, w wysokości 130 zł.
W dniu 07.09.2024 zgodnie z prawami konsumenta odstąpiłem za pośrednictwem portalu WWW.otomoto.pl od umowy nabycia bez podania przyczyny i wniosłem o zwrot całej zapłaconej kwoty tj. 130 zł na mój rachunek bankowy. Nadałem zwrot do Przedsiębiorcy kurierem DPD. Przesyłka została odebrana przez Przedsiębiorcę w dniu 07.09.2024.
W dniu 09.09.2024 Przedsiębiorca poinformował, że nie zamierza zwracać zapłaconego przeze mnie najtańszego kosztu przesyłki. W odpowiedzi poinformowałem go, że ma taki obowiązek, wraz z podaniem podstawy prawnej.
W dniu 09.01.2025 w związku z brakiem zwrotu przez Przedsiębiorcę jakichkolwiek środków, wysłałem mu Wezwanie do zapłaty wraz z wyznaczeniem nieprzekraczalnego terminu do 16.01.2025. Tego samego dnia wpłynęła do mnie tytułem zwrotu kwota 99 zł, tj. jedynie zwrot ceny towaru, bez zwrotu kosztu przesyłki.
W dniu 13.01.2025 poinformowałem Przedsiębiorcę ponownie o konieczności zwrotu kosztu za przesyłkę w terminie do 16.01.2025. Ww. termin upłynął bez zwrotu pieniędzy. Przedsiębiorca uchyla się od zwrotu 31 zł tytułem kosztu najtańszej opcji wysyłki.
Moje roszczenie dotyczy zapłaty 31 zł oraz odsetek ustawowych od kwoty 130 zł biegnących od dnia 22.09.2024 do dnia zapłaty.
brak zwrotu pieniędzy za zakupW dn. 1.12.2024 kupiłam dwie pary dresów Lisa Wine, rozm. XS/S oraz Lisa Kakao rozm. M/L - kwota zamówienia 518zł. W dn. 13.12.2024 odebrałam przesyłkę, niestety doszło do pomyłki - przyszły dresy Lisa Kakao w rozm. XS/S. Dresy Lisa Wine XS/S okazały sie stanowczo za duże. Paczka została odesłana paczkomatem w dn. 17.12.2024 - poniosłam koszt 20zł., dotarła do odbiorcy w dn.19.12.2024.
Od tamtej pory czekam na zwrot pieniędzy, co jest niezgodne z regulaminem sklepu: par. VI, pkt. 9: "W przypadku odstąpienia od umowy STONE SKIRTS niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru".
Wymieniłam w ostarnich dniach kilka maili z firmą, otrzymałam informację, że zobowiązują się do zwrócenia środków do 31.01.2025.
Mając jednak na uwadze złe opinie o firmie w internecie - brak wysyłki lub duże opóźnienia w wysyłce zamówień oraz zwrocie środków, fakt usuwania niepochlebnych komentarzy w social mediach, czy wręcz blokowanie możliwości wystawiania opinii w social mediach, nie wierzę w te zapewnienia, wystosowałam żądanie zwrotu pieniędzy do 17.01.2025 - oczywiście nie dotarły.
Żądam natychmiastowego zwrotu poniesionych kosztów oraz wysyłki, nadmieniam, że jeden z produktów był niezgodny z zamówieniem.
Załączam korespondencję mailową i pokrętne tłumaczenia ze strony firmy Stone Skirts.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzyZwrot towaru dostarczony do firmy 17.12. Pomimo upływu 14 dniowego terminu zwrotu płatności firma nie przelała należności.
Na ponaglenie mailowe z dn. 08.01.2025 odpowiedź szablonowa ze zobowiązaniem do zwrotu środków do dn. 15.01, co jednak nie nastąpiło. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Kijki do chodzeniaOtrzymalam nie takie kijki co zamawialam miały być z kompasem dodatkowymi koñcówkami a przysłano mi bez kompasu prosze o zwrot pieniedzy lub wymianę