Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-17 godz: 10:20Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy od firmy AB Foto Sp.z o.o.Towar kupiony sklepie internetowym AB Foto dnia 13.12.2024 następnie firma AB Foto na moje pytanie kiedy zostanie towar dostarczony dnia 19.12 2024 anulowało to zamówienie podając jako powód anulowania - brak towaru do dziś tj do dnia 17.01.2025 nie zwróciła mi pieniędzy w kwocie 2249 zł nie odpowiadają ma moje maile nie odbierają telefonów, zero kontaktu z tymi ludźmi
2025-01-17 godz: 09:32Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.G.
Zwrot zamówienia.szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore, produkt okazał się nie być oryginalny, na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie. Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?
2025-01-17 godz: 08:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków od Stone SkirtsZamówienie złożone 3.12 i opłacone na kwotę 579zł. 13.12 wiadomość od zmianie realizacji z 14 na 30 dni roboczych! W tym samym dniu zrezygnowałam z zamówienia. Zwrot środków miał do mnie dotrzeć w ciągu 14 dni. Dwukrotnie pisałam w sprawie zwrotu środków i jestem zbywana odpowiedziami z szablonu. 7.01: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 15.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts" Kolejny mój mail po 15.01 również spotkał się z odpowiedzią z szablonu" "Szanowna Pani, Przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności, które spotkały Panią w związku z oczekiwaniem na zwrot środków. Rozumiemy, że przekroczenie terminu zwrotu jest dla Pani bardzo frustrujące, i chcemy podkreślić, że jest nam niezmiernie przykro z powodu tego opóźnienia. W ostatnim czasie napotkaliśmy szereg nieprzewidzianych trudności organizacyjnych, które niestety wpłynęły na realizację zwrotów. Pragniemy jednak zapewnić, że intensywnie pracujemy nad ich rozwiązaniem, a wszelkie zaległości są dla nas absolutnym priorytetem. Informujemy, że środki zostaną zwrócone w najbliższych dniach. Jeszcze raz przepraszamy za nasze niedociągnięcia i za wszelkie związane z tym problemy. Dziękujemy za Pani cierpliwość i mamy nadzieję, że uda się nam zamknąć tę sprawę w sposób satysfakcjonujący. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora] Zespół Stone Skirts" Moim ogromnym błędem był brak rozeznania w internecie nt Stone Skirts. Takie praktyki są u nich codziennością, a [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]oczu klientom - smutną rzeczywistością. Niestety, Stone Skirts na swoich SM kasuje negatywne komentarze, co powoduje wprowadzanie klientów w błąd i naraża ich na starty finansowe. Oczekuję od Stone Skirts natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Bardzo proszę Was o pomoc. Dziękuję K. K.
2025-01-16 godz: 19:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
ReklamacjaDnia 18.12.2024 wysłałam email z reklamacją obuwia wraz ze zdjęciami i do dzisiaj nie mam odpowiedzi.
2025-01-16 godz: 19:19Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzyZamówiłam ze sklepu internetowego Jokercycle.pl buty , odebrałam przesyłkę 14 grudnia po przymierzeniu okazało się że są za małe i postanowiłam zrobić zwrot. Od 15 do 16 grudnia prosiłam w kilku mailach o adres na który mam wysłać paczkę dopiero po wklejeniu do wiadomości informacji jakie mam prawo do odstąpienia od umowy dostałam adres na który odesłałam buty z załączonymi dokumentami , czekałam cierpliwie do 8 stycznia 2025 za zwrotem 395 zł na konto i do dnia dzisiejszego się nie doczekałam, pomimo że ze sklepu dostałam informację że pieniądze zostaną w ciągu kilku dni przelane na moje konto.
2025-01-16 godz: 19:01Publiczna
Rozwiązana
Brak wysłanego towaruZamówienie złożone trzy tygodnie temu, paczki jak nie było tak nie ma, a nr przesyłki jaki dostałem w emailu na stronie InPost u nie istnieje, szkoda że przeczytałem komentarze o tej firmie już po złożeniu zamówienia, potrzebuję informacji czy paczka wogóle dotrze, bo jeżeli nie to chcę zwrotu pieniędzy i zamówię towar gdzie indziej.
2025-01-16 godz: 18:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.N.
Zwrot pieniędzy Dzień dobry , odesłałam miesiąc temu zamówienie na kwotę 387,40zł ale pieniążków do tej pory nie otrzymałam.Produkt uszkodzony był niezgodny z opisem . Telefon który jest podany na stronie internetowej jest wyłączony . Na maile nie odpisują.
2025-01-16 godz: 10:40Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówwitam, 22.11.2024 zamowilam w tej firmie kompet dresowy. Zamowienie przyszlo po miesiacu czekania 23.12.2024. Po przymierzeniu okazalo sie, ze kompet dresowy nie pasuje i od razu wypelnilam formularz zwrotu. Dowiedzialam sie, ze zwrot zostal zarejestrowany i pieniadze wroca na moje konto w ciagu 14 dni. Niestety po uplywie 14 dni, pieniedzy nadal nie bylo na koncie. Po napisaniu do Stone Skirts, dostalam odpowiedz: Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 31.01. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od stycznia system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Po przeczytaniu negatywnych opinii w internecie, obawiam sie, ze pieniadze nie wroca na moje konto do 31.01, tak jak napisala firma. Oczekuje od firmy natychmiastowego zwrotu pieniedzy.
2025-01-15 godz: 19:03Publiczna
Zamknięta
Zwrot kosztów za Trapeton Summer BashBrak zwrotu za bilet w dn. 08.03.2023 r. zakupiłam bilety na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniach: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce: Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska. Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (mailowo, poprzez formularz zwrotu, telefonicznie) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Bilety zostały odesłane wedle wytycznych do zwrotu środków. Oczekuję zwrotu pełnej wpłaconej kwoty za bilety.
2025-01-15 godz: 17:58Publiczna
Zamknięta
brak wysyłki zakupionej sukienkiZamówiłam sukienkę dnia 30 grudnia 2024r. Jest 15.01.2025r. i sukienka dalej nie została wysłana do mnie. Pisałam maile z prośbą o przyspieszenie wysyłki lecz zero odpowiedzi od firmy. Zero kontaktu, sukienka opłacona w wysokości 365,98zł. Oczekuję natychmiastowej wysyłki mojego zamówienia. Nie mam słów do takiego zachowania '[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]' firmy.