Zamówienie- niezgodność towaruDzień dobry,
Kupiłam buty od tej firmy przez internet za pobraniem, niestety buty przyszły zupełnie inne jakieś botki zamiast białych butów Calvin C.
Paczka została odebrana ale nie miałam możliwość sprawdzenia co jest w środu paczka przyszła na firmę.
Proszę o zwrot kwoty 210 zł i odebranie niewłaściwego towaru.
Brak zwrotu pieniędzy Towar na stronie dostepny, wysyłka 3 dni robocze. Taka informacja. Zamówienie złożone, opłacone. Mija tydzień zamówienia brak. Po wiadomości do sklepu informacja zwrotna , że zamówiony towar nie dotarł od dostawcy. Rezygnacja z zamowienia i odstąpienie od umowy, prośba o zwrot pieniedz. Po jakims czasie meil, że mogą wysłać zamiennik z innej firmy. Dziękuję, nie jestem zainteresowany, proszę o zwrot pieniędzy. I cisza zero informacji, zero pieniedzy. Może tutaj dotrę do Pana i odzyskam SWOJE pieniądze.
brak zwrotu za niezrealizowane zamówienieZamówienie zostało złożone w lipcu 2024 roku. Termin realizacji został określony na 15 września. Był to akceptowalny termin oczekiwania na sprzęt. Opłata z mojej strony została dokonana 30.07.2024 w kwocie 7 999,00 PLN, a 03.08.2024 roku została dokonana dodatkowa wpłata za jeszcze jedno urządzenie w kwocie 399,00 PLN. Była to całość kwoty wymaganej za zamówiony sprzęt. Faktura została wystawiona w dniu 05-08-2024 (nr F 061/2024). W dniu 25 września wysłałam pierwszy e-mail z pytaniem, kiedy sprzęt będzie wysłany, na co nie otrzymałam odpowiedzi. Kolejny e-mail został wysłany 27.09.2024 roku. Odpowiedź otrzymałam 30.09.2024 roku, informującą, że sprzęt nie jest gotowy i że firma się odezwie, ale bez konkretnych terminów i deklaracji. Po około dwóch tygodniach (12.10.2024) wystąpiłam z prośbą o podanie konkretów. Odpowiedź otrzymałam po 3 dniach (15.10.2024), informującą, że zamówienie zostanie zrealizowane do końca miesiąca. Do dnia dzisiejszego (25-03-2025) nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy.
Reklamacja Dzień dobry, zgłaszam się ze sprawą odrzuconej reklamacji. Zamówiłam stół ze strony "Black Red white" , jak już stół został przez męża złożony w domu, zauważyłam, że stół się kołysze. Najpierw myślałam, że mamy krzywą podłogę , i zostawiłam go w sumie w domu. Po jakims czasie zaczęłam ustawiać stół w inne miejsca w domu , ale niestety stół cały czas się kołysał. Jak dołożyliśmy do niego dodatkowy kawałek blatu było jeszcze gorzej, nie można na nim zjeść bo się strasznie kołysze. Mąż usiądzie z jednej strony, a Ja z drugiej i ten stół dosłownie lata , jest bardzo niestabilny . Po czasie złożyłam reklamacje bo już dłużej tak się nie dało, oczywiście reklamacja została odrzucona. W reklamacji opisałam sytuację i dostałam odpowiedź o taką :
"W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że nie możemy przychylić się do pozytywnego rozpatrzenia Pani reklamacji. Nie ma możliwości, aby prawidłowo zmontowany stół był niestabilny.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Stół został prawidłowo zmontowany , ale jest bardzo niestabilny . Chciałabym , aby firma zwróciła mi pieniądze bo kosztował aż 1269 zł. Nie są to dla mnie małe pieniędze, a stół i tak leży i nie korzystamy z niego bo się nie da.
Bardzo proszę o pomoc, co mogłabym zrobić /napisać do firmy , aby pozytywnie rozpatrzyli moją reklamacje.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Zwrot pieniędzyZakup dresu 21.01.2025 - zwrot zgodnie z procedurą, wiele prób kontaktu , prośby, zapewnienienia że pieniądze zostaną zwrócone. Nadal brak zwrotu za zakup.
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar13 lutego złożyłam zamówienie w sklepie ModaCatalina z Bylewa n. Lichenia. 26 lutego zarejestrowałam zwrot na stronie internetowe sprzedawcy oraz kopie załączyłam do paczki z towarem. 28 lutego sklep ModaCatalina odebrał zwrot (info od przewoźnika). 11 marca po moim monicie, że w sprawie zwrotu nic się nie dzieje otrzymałam informację, że zwrot będzie przetwarzany 2 dni. 20 marca ponownie napisałam do sklepu w sprawie zwrotu. tego samego dnia otrzymałam informację, że najpóźniej jutro tj. 21 marca otrzymam informację nt. statusu zwrotu. w tym momencie minęły już ponad 3 tygodnie od otrzymałam zwrotu przez sklep i całej sprawa nie jest rozwiązana.. Proszę o interwencję. oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za oddany towar.
Brak pieniędzy za zwrotDzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
Z poważaniem, Team Stone Skirts
image
wt., 11 mar 2025 o 15:06 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a):
Dzień Dobry
Wzywam Państwa do zapłaty moich należności za zwrot z dnia 07-02-2025 w kwocie 519 zł do dnia 15.03.2025 w przeciwnym razie skieruję sprawę na drogę sądową. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
From: Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora]
Sent: Monday, March 3, 2025 9:00 AM
To: [dane usunięte przez moderatora]
Subject: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295
Szanowna Pani [dane usunięte przez moderatora],
Bardzo dziękujemy za kontakt i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Informujemy, że zwrot środków zostanie zrealizowany najpóźniej do końca tygodnia. Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie i bez opóźnień.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Państwa cierpliwość oraz wyrozumiałość. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji.
Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts
image
pt., 28 lut 2025 o 20:55 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a):
Ponawiam prośbę o zwrot pieniędzy. Odstąpienie od umowy jest prawem konsumenta i jak zapewnił mnie Rzecznik środki powinny do mnie trafić bez zbędnej zwłoki. Kwota pow.500 zl podlega zgłoszeniu na policję jako przestępstwo. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
Wysłano z Samsung w Plus
Wysłano z programu Outlook dla systemu Android
Od: Stone Skirts Customer Service[dane usunięte przez moderatora]
Wysłano: piątek, lutego 21, 2025 8:39:24 AM
Do: [dane usunięte przez moderatora]
Temat: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500057295
Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora],
Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Obecnie mamy nieco wydłużony czas przetwarzania zwrotów, dlatego potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu na finalizację Pani sprawy.
Zapewniamy, że pracujemy nad tym i dołożymy wszelkich starań, aby zwrot został jak najszybciej zrealizowany. Dziękujemy za Pani cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiam serdecznie,
[dane usunięte przez moderatora], Stone Skirts
image
czw., 20 lut 2025 o 16:58 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a):
Dzień Dobry
Proszę o informację, kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?
Z poważaniem
WC
From: STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora]
Sent: Friday, February 7, 2025 2:12 PM
To: [dane usunięte przez moderatora]
Subject: Twój zwrot został przyjęty #1500057295
STONE SKIRTS
Zamówienie #1500057295
Wyświetl swoje zamówienie
Pozycje do zwrotu
image
Cornelia Stalowy - komplet dresowy g320 × 1
M/L
-zł259,50
image
Cornelia Wine - komplet dresowy × 1
M/L
-zł259,50
Suma częściowa
-zł519,00
Szacowane podatki
zł0,00
Saldo zaległości
zł0,00PLN
Przewidywany zwrot kosztów
zł519,00PLN
Jeśli masz pytania, odpowiedz na ten e-mail lub skontaktuj się z nami, pisząc na adres [dane usunięte przez moderatora]
image
Nieuczciwą praktyka Zamówiłam 2 pary spodni poprzez Facebook. Niestety spodnie okazały się za krótkie i chciałam je zwrócić.Oczywiście spodnie nie pochodziły z wyprzedazy
Poinformowałam o tym fakcie sprzedawcę. Ten mi odpisał że nie ma takiej możliwości ponieważ taki jest wewnętrzny regulamin. Napisałam że mam do tego prawo i jeśli mi go odmawia to zgłoszę sprawę do rzecznika... Otrzymałam informacje że proszę bardzo Pani rzeczników zna....
zwrot pieniędzy [tytuł zmodyfikowany przez moderatora] Zamówiłem za 250 zł plus 15 zł przesyłka mystery box, w którym otrzymałem zaklejnoną taśmą kłódkę, wyciskacze do pasty, badziewne słuchawki i zatyczkę do nosa przeciw chrapaniu ,wartość 40 zł. To jest kawne [słowo usunięte przez moderatora]. Nie tylko mnie [słowo usunięte przez moderatora]. Będzie zbiorowy pozew.
Proszę o zwrot pieniędzy na konto. Wysłałem już do Was kilkanaście e maila zero odzewu. Czekam na zwrot pieniędzy na konto.
Naprawa telefonuWitam 10 lutego wysłałem telefon do naprawy do firmy bolltech z ubezpieczenia firmy Orange po miesiącu telefon nie został naprawiony chociaż w regulaminie piszę że jak nie naprawia do siedmiu dni to sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Przy probach kontaktu dostawałem informacje o tym że firma Samsung nie dostarcza części zamiennych co było nie prawda bo w tym samym czasie znajoma wysłała taki sam telefon i go naprawili do tygodnia. Po miesiącu poprosiłem o zwrot sprzętu i już dwa tygodnie nie mogę odzyskać telefonu. Przez te dwa tygodnie jak sprawdzam status to jest w przygotowaniu.