Brak zwrotu pieniędzy za zamówiony towar 17 stycznia zamówiłem zestaw naprawczy do quada za 351 zl. Od samego początku brak kontaktu ze sprzedającym. Napisałem meila w celu rezygnacji z zamówienia. Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone za przedmioty. Jakbym wcześniej przeczytał opinie na temat tego sklepu to w ogóle niczego bym nie zamówił.
Brak zwrotu środków z zakupy.Brak dostawy deski snowboardowej w związku z czym zostało dokonano odstąpienie od umowy zawartej przez internet. Brak zwrotu zapłaconych środków na konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Do tej pory kilkukrotny kontakt poprzez e-mail. Odpowiedź środki zostaną zwrócone jednak brak wpływu. Oczekuję zwrotu środków.
Jestem kolejną poszkodowaną osobą Aż mi wstyd że dałam się nabrać... Ale jak widać nie tylko ja jedna bo przez Pana mnóstwo osób straciło pieniądze. Zamówiłam projektor 6 dni temu i cisza. Chciałabym odstąpić od umowy bo już wiem, że po 14 dniach nie będę miała szansy ich odzyskać i przepadną na zawsze. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy? Chcę zwrotu pieniędzy.
Rezygnacja z zakupu10.03.2025r. dokonałam zakupu kompletu damskiego, który kosztował 319,20zł.
Dokonałam przelew na wskazany numer konta.
Otrzymałam potwierdzenie zamówienia.
I tutaj nic dalej się nie wydarzyło. Mimo moich licznych maili z zapytaniem jaki jest status zamówienia nie otrzymałam informacji zwrotnej. Na telefony też nikt nie odpowiada. Na ten moment chciałabym zrezygnować z zamówienia i odzyskać pieniądze.
odrzucona reklamacjaButy zakupione przez Erli.pl (nr zamówienia właśnie stamtąd) po niespełna roku zaczęły się rozlatywać - sprzedawca na podstawie zdjęcia nie pytając o nic odrzucił reklamację podając za powód - nieprawidłowe użytkowanie
Oczekuję zwrotu gotówki.
Nieodebrany zwrot Zakupiłam w sklepie La Sagil komplet dresowy i płaszcz. Płaszcz okazał się za duży, więc go odesłałam pocztą polską. Tydzień później płaszcz wrócił z powrotem do mojego miasta, ponieważ La Sagil odmówił przyjęcia przesyłki. Zadzwonił do mnie kurier że, mam kolejny raz zapłacić 17 zł za paczkę, którą chciałam zwrócić. Sklep La Sagil nie odpowiada na mejle, nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za płaszcz, który zwróciłam.
Brak zwrotu środków za odesłane zamówienieW dniu 9 grudnia 2024 złożyłam zamówienie na dres. Niestety dres nie pasował i zdecydowałam się go odesłać. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków mimo wielokrotnych zapewnień, że zlecono już wykonanie przelewu.
Rozpatrzenie reklamacjiW dniu 29.12.2024r. zakupiłam na stronie empik Skarbonkę sejf elektroniczny. Produkt przyszedł fabrycznie uszkodzony. Niestety nie mogłam złożyć reklamacji na swoim koncie empik ponieważ statut zamówienia widniał jako niedostarczony.
Skontaktowałam się telefonicznie z biurem obsługi klienta empik i zostałam poinformowana ze reklamację muszę złożyć bezpośrednio do sprzedawcy towaru czyli firmy eMshop. Kontakt z tym sprzedawcą jest bardzo utrudniony. Na moje maile nie było odpowiedzi. Wtedy napisał do nich maila mój mąż. Dostał odpowiedź że mamy odesłać wadliwy towar. Kiedy odesłaliśmy na wskazany przez firmę eMshop adres uszkodzoną Skarbonkę kontakt z firmą eMshop się urwał. Nie otrzymaliśmy ani zwrotu produktu ani zwrotu gotówki. Oczekuje na zwrot gotówki lub zwrot towaru zgodnego z zamówieniem.
zamówienie [tytuł zmieniony przez moderatora]Dzień dobry
Kupiłam buty na stronie https://www.mxwzn.top/order/1021951-LJY00014104 Szukałam opinii o stronie internetowej niestety nic nie znalazłam więc kupiłam te buty z nadzieją że będą ok. Nie miałam czasu Otworzyć paczki przy kurierze chociaż mogłabym gdybym zobaczyła co to to nie zapłaciła bym ale byłam w pracy nie miałam po prostu czasu miały być buty Calvin A przyszły jakieś szare botki
Brak dostawy zamówionego sprzętu za 443zł9 marca zamawiałem Podwójną stope Millenium PD-669 i od 14 marca, kiedy dostalem powiadomienie ze produkt jest gotowy do wysyłki, nie ma zadnego kontaktu ani zmiany statusu.
Próbowałem się skontaktować mailowo 20 marca z biuro@dobreinstrumenty.pl
lecz również nie dostałem żadnej odpowiedzi. Proszę o kontakt, potrzebuje pilnie wysyłki zamówienia.