Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-24 godz: 10:27Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zamówiony towar 17 stycznia zamówiłem zestaw naprawczy do quada za 351 zl. Od samego początku brak kontaktu ze sprzedającym. Napisałem meila w celu rezygnacji z zamówienia. Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone za przedmioty. Jakbym wcześniej przeczytał opinie na temat tego sklepu to w ogóle niczego bym nie zamówił.
2025-03-24 godz: 09:26Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków z zakupy.Brak dostawy deski snowboardowej w związku z czym zostało dokonano odstąpienie od umowy zawartej przez internet. Brak zwrotu zapłaconych środków na konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Do tej pory kilkukrotny kontakt poprzez e-mail. Odpowiedź środki zostaną zwrócone jednak brak wpływu. Oczekuję zwrotu środków.
2025-03-24 godz: 09:16Publiczna
Otwarta
Jestem kolejną poszkodowaną osobą Aż mi wstyd że dałam się nabrać... Ale jak widać nie tylko ja jedna bo przez Pana mnóstwo osób straciło pieniądze. Zamówiłam projektor 6 dni temu i cisza. Chciałabym odstąpić od umowy bo już wiem, że po 14 dniach nie będę miała szansy ich odzyskać i przepadną na zawsze. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy? Chcę zwrotu pieniędzy.
2025-03-24 godz: 09:01Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlL.D.
Rezygnacja z zakupu10.03.2025r. dokonałam zakupu kompletu damskiego, który kosztował 319,20zł. Dokonałam przelew na wskazany numer konta. Otrzymałam potwierdzenie zamówienia. I tutaj nic dalej się nie wydarzyło. Mimo moich licznych maili z zapytaniem jaki jest status zamówienia nie otrzymałam informacji zwrotnej. Na telefony też nikt nie odpowiada. Na ten moment chciałabym zrezygnować z zamówienia i odzyskać pieniądze.
2025-03-23 godz: 19:27Publiczna
Otwarta
odrzucona reklamacjaButy zakupione przez Erli.pl (nr zamówienia właśnie stamtąd) po niespełna roku zaczęły się rozlatywać - sprzedawca na podstawie zdjęcia nie pytając o nic odrzucił reklamację podając za powód - nieprawidłowe użytkowanie Oczekuję zwrotu gotówki.
2025-03-23 godz: 08:32Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.Ż.
Nieodebrany zwrot Zakupiłam w sklepie La Sagil komplet dresowy i płaszcz. Płaszcz okazał się za duży, więc go odesłałam pocztą polską. Tydzień później płaszcz wrócił z powrotem do mojego miasta, ponieważ La Sagil odmówił przyjęcia przesyłki. Zadzwonił do mnie kurier że, mam kolejny raz zapłacić 17 zł za paczkę, którą chciałam zwrócić. Sklep La Sagil nie odpowiada na mejle, nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za płaszcz, który zwróciłam.
2025-03-22 godz: 20:40Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za odesłane zamówienieW dniu 9 grudnia 2024 złożyłam zamówienie na dres. Niestety dres nie pasował i zdecydowałam się go odesłać. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków mimo wielokrotnych zapewnień, że zlecono już wykonanie przelewu.
2025-03-22 godz: 16:31Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.B.
Rozpatrzenie reklamacjiW dniu 29.12.2024r. zakupiłam na stronie empik Skarbonkę sejf elektroniczny. Produkt przyszedł fabrycznie uszkodzony. Niestety nie mogłam złożyć reklamacji na swoim koncie empik ponieważ statut zamówienia widniał jako niedostarczony. Skontaktowałam się telefonicznie z biurem obsługi klienta empik i zostałam poinformowana ze reklamację muszę złożyć bezpośrednio do sprzedawcy towaru czyli firmy eMshop. Kontakt z tym sprzedawcą jest bardzo utrudniony. Na moje maile nie było odpowiedzi. Wtedy napisał do nich maila mój mąż. Dostał odpowiedź że mamy odesłać wadliwy towar. Kiedy odesłaliśmy na wskazany przez firmę eMshop adres uszkodzoną Skarbonkę kontakt z firmą eMshop się urwał. Nie otrzymaliśmy ani zwrotu produktu ani zwrotu gotówki. Oczekuje na zwrot gotówki lub zwrot towaru zgodnego z zamówieniem.
2025-03-22 godz: 08:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.J.
zamówienie [tytuł zmieniony przez moderatora]Dzień dobry Kupiłam buty na stronie https://www.mxwzn.top/order/1021951-LJY00014104 Szukałam opinii o stronie internetowej niestety nic nie znalazłam więc kupiłam te buty z nadzieją że będą ok. Nie miałam czasu Otworzyć paczki przy kurierze chociaż mogłabym gdybym zobaczyła co to to nie zapłaciła bym ale byłam w pracy nie miałam po prostu czasu miały być buty Calvin A przyszły jakieś szare botki
2025-03-22 godz: 00:01Publiczna
Otwarta
Brak dostawy zamówionego sprzętu za 443zł9 marca zamawiałem Podwójną stope Millenium PD-669 i od 14 marca, kiedy dostalem powiadomienie ze produkt jest gotowy do wysyłki, nie ma zadnego kontaktu ani zmiany statusu. Próbowałem się skontaktować mailowo 20 marca z biuro@dobreinstrumenty.pl lecz również nie dostałem żadnej odpowiedzi. Proszę o kontakt, potrzebuje pilnie wysyłki zamówienia.