Zwrot pieniędzy za odstąpienie od umowy sprzedaży 25.02.2025 odebrali zwrócony towar. Brak zwrotu należności na konto. Wiele telefonów do firmy z prośbą o zwrot należności. Do dziś na koncie pusto.
Refusal to Cancel Contract/I went to this gym, Total Fitness and inquired about the services they offered and price list. I specifically asked for a month contract, so maybe there was a translation error/misunderstanding with the receptionist. I went to this gym for two days ONLY! So I figured they would end my contract after one month like I had requested, but now they are saying i owe them money and that I signed a contract with them remotely but I NEVER SIGNED ANYTHING WITH THEM!
Odstąpienie od umowy Witam
Chciałem odstąpić od umowy w serwisie takedrop ale dostałem taką informację
Dzień dobry,
w pełni rozumiemy, że czasem pierwsze kroki podczas budowy sklepu internetowego mogą być wyzwaniem, dlatego jesteśmy tu, aby Ci pomóc.
Zgodnie z naszym Regulaminem oraz Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (art. 27), konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Ważną kwestią w tym przypadku jest fakt, że nasza usługa została zakupiona w celach zarobkowych – do prowadzenia sklepu internetowego.
Prawo konsumenckie, zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego, dotyczy wyłącznie osób fizycznych, które zawierają umowy niezwiązane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową. W Twoim przypadku, jak wynika z charakteru zakupionej usługi (oprogramowanie do zarządzania sprzedażą online), umowa została zawarta w celu prowadzenia działalności zarobkowej, co oznacza, że wyłącza Cię to z ochrony przewidzianej dla konsumentów.
Niestety nie możemy zrealizować w tej sytuacji zwrotu, natomiast bardzo zależy nam, abyś poczuł pełne wsparcie z naszej strony. Możesz wykonywać zadania w swoim tempie i w każdej chwili skontaktować się z nami w przypadku pytań – chętnie pomożemy.
Pamiętaj, że Twoje konto będzie aktywne jeszcze przez dłuższy czas. Możesz spokojnie wrócić do kursu, gdy tylko będziesz mieć na to czas. Dodatkowo zawsze możesz po 3 miesiącach powołać się na dokument gwarancyjny, który otrzymałeś po dołączeniu do nas.
Nie musisz się też martwić – Twoje konto nie zostanie automatycznie przedłużone. Jeśli zdecydujesz się na zakończenie współpracy, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów.
Brak dostawy towaruW dniu 18.02.25 zakupiłem w firmie u-meblowane.pl fotel rozkładany typu amerykanka. Dostawa - według informacji na stronie internetowej firmy - miała nastąpić w ciągu 3 dni. Minął miesiąc, a towaru nie otrzymałem. Firma mami mnie zapewnieniami, że już jutro, że dostawa już w drodze, albo że firma transportowa uszkodziła towar, itd., itp. Zażądałem w końcu natychmiastowego zwrotu zapłaconych przeze mnie pieniędzy - cisza... Proszę o pomoc.
Brak zwrotu środków po przyjętym zwrocie zamówieniW dniu 25.02.2025 dokonałam/em zakupu towaru/usługi o wartości 967,60 zł za pośrednictwem strony https://frankshop.pl. Zgodnie z regulaminem sklepu https://frankshop.pl/regulamin/, w przypadku odstąpienia od umowy zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni.
Dnia 28.02.2025 złożyłam/em odstąpienie od umowy, odesłałam towar i w dniu 04.03.2025 otrzymałam potwierdzenie od sprzedawcy przyjęcia zawrotu i zapewnienie, że środki pieniężne za jego zwrot otrzymam do 14 dni. Do dziś, mimo licznych prób kontaktu, nie otrzyma-łam/em zwrotu pieniędzy, a sprzedawca urwał kontakt, nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonu.
Próbowałam/em kontaktować się telefonicznie oraz mailowo [dane usunięte przez moderatora], jednak nie uzyskałam/em żadnej odpowiedzi, a wskazany numer telefonu jest za każdym razem niedostępny.
W dniu 19.03.2025 i 20.03.2025 wysłałam/em formalne wezwanie do zapłaty drogą mailową, jednak pozostało ono bez odpowiedzi. Dodatkowo złożyłam/em skargę do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej i zgłosiłam sprawę do UOKiK, ale obawiam się, że mogłam/em paść ofiarą oszustwa. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony sprzedawcy oraz niedotrzymanie ustawowych terminów zwrotu środków budzą moje poważne wątpliwości co do uczciwości tej firmy. Ponad to w internecie jest wiele niekorzystnych komentarzy na temat tego sklepu internetowego – tego sprzedawcy, że oszukują klientów, nie oddają pieniędzy i sprzedają podróbki, a kontakt ze sklepem się urywa.
Oczekuję zwrotu środków za zwrócone zamówienie wraz z odsetkami.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, nie odebralam paczki z butami, która przyjechała za późno. Mam numer przesyłki w GLS. Paczka nieodebrana wróciła do nadawcy, mimo wielu maili nie otrymalam zwrotu pieniędzy. Firma usiłowała wymusić na mnie zwrot do Chin i poniesienie kosztów, miałam wrażenie że koresponduję z robotem. Minęły już 2 miesiące i nie oddali kasy.
Proszę o pomoc!
zwrot środków z powodu zwrotu towaruZamówiłam towar w sklepie i po stwierdzeniu .że sukienka jest za mała zwróciłam paczkę za pośrednictem InPostu
potwierdzenie dostarczenia:
Dzień dobry!
Twoja przesyłka do La Rochell, nadana przez Wygodne Zwroty, została doręczona 11.02.2025.
Informacje o dalszych krokach związanych z Twoim zwrotem otrzymasz od La Rochell.
W razie pytań dotyczących polityki zwrotów, w tym zwrotu środków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze sklepem.
Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu towaru pisałam do firmy wzywając do zapłaty:
Witam
W związku nie otrzymaniem w ciągu 14 dni środków pieniężnych za zwrot
sukienki Caserta - długa tiulowa sukienka z długim rękawem bordowa, Rozmiar: XL,szt 1 nr zamówienia:332607
wzywam do zapłaty kwoty: 383,98 (trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 98/100) w ciągu 7 dni ,czyli do 4 marca 2025r.
Jeśli kwota nie zostanie zwrócona to zgłaszam naruszenie ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014r do
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do Miejskiego Rzecznika Konsumentów
28-02 2025 dostałam wiadomość z firmy La Rochell ,że zlecili zwrot:
Zwrot środków do zamówienia nr 332607
Uprzejmie informujemy, że zwrot wpłaty do zamówienia nr 332607 został zlecony.
Dane transakcji
Kwota zwrotu: 368,99 zł
Sposób zwrotu: Autopay
Data zwrotu: 2025-02-28 19:31:40
Identyfikator zwrotu: 35797
Niestety do tej pory nie otrzymałam środków pieniężnych
10456117 grudnia 2024 złożyłam zamówienie, które miało dojść w przeciągu 10 dni roboczych (Jak zakłada regulamin) Dodatkowo za to dopłacając czyli wybierając usługę kurierską INPOST. Paczka została do mnie doręczona 16 stycznia 2025 roku czyli po 21 dniach roboczych. Zamówienie miało być prezentem świątecznym i rozumiem fakt, że nie udało się w ciągu 5 dni go dostarczyć ale oczekiwanie ponad miesiąc jest kpiną. W dodatku zostało dostarczone nie kurierem a pocztą polską, po złożeniu reklamacji-29 stycznia otrzymałam od firmy odpowiedź, że dostarczą paczkę raz jeszcze tym razem w trybie ekspresowym ( nawet kilka dni ) Dodatkowo wypłacą rekompensatę w wys 50zł. Oczywiście do dnia dzisiejszego czyli 2 miesiące nie ma ani paczki ani pieniędzy, a na moje upomnienia odsyłane są pogardliwe odpowiedzi. [słowa usunięte przez moderatora]
Zwrot kosztów z reklamacji Dostałem zamówienie inne niż zamowiłem bo przyszły tańsze. Po napisaniu maila do firmy zostałem skierowany do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 50% wartości zamówienia jednak do dziś nie otrzymałem przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone zamówienia
Brak zwrotu środków Dnia 20.02.2025 odebrałam zamówienie z ww. sklepu - ponieważ nie spełniało ono oczekiwań towar został natychmiast zwrócony.
Dnia 24.02.2025 sklep wystawia fakturę korygującą oraz prośbę o nr konta do zwrotu środków. Nr konta niezwłocznie wysłany.
W międzyczasie liczne ponaglenia i próby kontaktu z mojej stron, za każdym razem kończące się zbywaniem lub nie odbieraniem telefonów przez sklep.
W dniu dzisiejszym wysłałam wezwanie do zapłaty drogą mailową. (Kwota do zwrotu to 829zł.)