Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-20 godz: 09:54Publiczna
Otwarta
Wielokrotne podanie terminu dostawy Zamówiłam dwie sofy na stronie Agata meble. Został mi podany termin i czas dostawy. 12 marca dostałam informację że dostawa odbędzie się 13 marca. Wzięłam wolne w pracy, pracuje na umowę zlecenie więc zrezygnowałam z całej dniowki żeby odebrać zamówiony towar. 13.03 o godzinie 09:00 dostałam maila i sms potwierdzającego termin i godzinę dostawy. Dostawa miała się odbyć w godzinach od 08:00 do godziny 20:00. O godzinie 16:00 zadzo do kuriera żeby się dowiedzieć w jakich godzinach mogę się go spodziewać. Powiedział że tano uciekl jego pomocnik i dostawa się nie odbędzie. Zadzwoniłam do Agata żeby się dowiedzieć co się wydarzyło. Przes 2 dni byłam zbywana. Jeszcze w dniu dostawy dostałam wiadomość że jednak paczki nie dostarcza. Już po wykonanych telefonsch z mojej strony.przesylka dotarła do mnie dopiero 17.03 marca. W dniu wyznaczonym przez podwykonawcę Agata meble. Kolejny dzień wolny i kolejna dniowka, której nie mogłam zarobic .. oczekuje od firmy rekompensaty za zwrot kosztów transportu lub oddanie mi zmarnowanej dniowki z pracy.
2025-03-19 godz: 21:35Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówieniaZamówienie z dnia 10 stycznia 2025r. - z powodu niewywiązania się sprzedawcy z realizacji zamówienia w terminie (3 - 5 dni, zgodnie z informacją na stronie sklepu), po 2 miesiącach zamówienie zostało anulowane 11 marca 2025r. Do dnia dzisiejszego, czyli 19 marca 2025, nie otrzymałem zwrotu zapłaconej kwoty. Informację o numerze konta bankowego, na które powinien nastąpić zwrot, podawałem trzykrotnie (mailowo oraz w komentarzu do zamówienia). Sklep wysyla kolejne maile z prośbą o numer konta, odwlekając w czasie zwrot zapłaty.
2025-03-19 godz: 19:47Publiczna
Otwarta
Dostawca nie zwraca pieniędzy po 14 dniachDostawca nie dostarczył zamówionego towaru w zadeklarowanym terminie tłumacząc się brakami na magazynie, wbrew deklaracji na stronie o dostępności w ciągu 3ech dni. Po pisemnym anulowaniu zamówienia oraz upłynięciu wyznaczonego 14-to dniowego terminu na zwrotu pieniędzy brak kontaktu z dostawcą.
2025-03-19 godz: 15:05Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu po 14 dniach Witam zamówiłam kurtkę lecz rozmiar okazał się za duży zgłosiłam zwrot 27 lutego kurtkę odesłałam do Sinsay została paczka dostarczona 6 marca bo mam historię w śledzeniu do tej pory nie odpisują na moje e-maile i wiadomości na każdym możliwym kanale. Nie wiem już w jaki sposób się z nimi skontaktować bo minęło 14 dni na zwrot .
2025-03-19 godz: 14:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.K.
Brak środków za zwrot towaruButy zostały zakupione w grudniu. Okazały się za duże. Wysłałam zwrot dostałam e-mail w którym dostałam odpowiedź że zwrot został potwierdzony i mam czekać na zwrot gotówki na 389 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki.
2025-03-19 godz: 13:25Publiczna
Otwarta
Brak zamówieniaDzień dobry, 25 lutego 2025r. zostało zrobione zamówienie na stronie pilkomania.pl na kwotę 449,98 zł. Niestety od tamtej pory nie otrzymałam zamówienia pomimo upłynięcia czasu dostawy i jest brak kontaktu z firmą. Na tym etapie wątpię żeby kiedykolwiek przesyłka doszła i zależy mi na otrzymaniu zwrotu kwoty od firmy. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
2025-03-19 godz: 12:52Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu gotówki Dzień dobry. Pomimo zwrotu towaru, dalej nie otrzymałam zwrotu środków. Najpierw przez dwa tygodnie nie odbierali zwrotu, teraz nie mam żadnej informacji odnoście przyjęcia / przetwarzania mokrego zwrotu. Od odbioru towaru minęło 14 dni. Nie otrzymuje odpowiedzi mailowej.
2025-03-19 godz: 12:23Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym. Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji.
2025-03-19 godz: 11:17Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środkówPomimo wielu maili oraz rozmowy telefonicznej wykonanych w ostatnich dwóch tygodniach, firma nie zamierza zwrócić pieniędzy za niedostarczony telewizor. Minęło ponad 14 dni. W piątek 21.03. miną 3 tygodnie od anulowania zamówienia (po przeciągającej się dostawie- tu też kłania się mała solidność firmy, codziennie obiecują że już jutro telewizor będzie dostarczony, po czym po 5 dniach dostaję informację od firmy kurierskiej że dopiero otrzymał przesyłkę, a dzień wcześniej "telewizor nie zmieścił się do auta kuriera").
2025-03-19 godz: 04:50Publiczna
Otwarta
Zakończenie umowy bez mojego wypowiedzeniaW dniu 04.04.2024 roku, zakupiłam samochód, podczas którego sprzedający kazał mu podpisać oświadczenie iż z dniem 18.04 wypowiadam umowę ubezpieczenia. Od razu napisałam zapytanie do Warty, czy takie oświadczenie jest wiążące. W dniu 10.04 na mojego maila odnośnie tego oświadczenia które przekazałam sprzedającemu, dostałam informację między innymi że : "Wypowiedzenie polisy. Należy przesłać odręcznie podpisane wypowiedzenie z art. 31 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Polisa jest zamykana z dniem złożenia wypowiedzenia, a ewentualna składka zostaje przeliczona solidarnie dla zbywcy i nabywcy za okres udzielonej ochrony." Na tym oświadczeniu nie było takiego artykułu, dodatkowo to NIE JA, złożyłam to oświadczenie do firmy, tylko poprzedni właściciel. W tym samym czasie kontaktowałam się również z biurem ubezpieczeń, gdzie zawsze ubezpieczalam samochody, również stwierdzili że to oświadczenie nic nie znaczy i nie ma podstaw do rozwiązania umowy, przepisali na mnie w systemie polisę, oraz oświadczyli że mogę jeździć na tym ubezpieczeniu do końca trwania umowy czyli do grudnia 2024. Niestety kilka dni po upływie tego terminu, na mObywatelu wyskoczył mi komunikat, że samochód nie jest ubezpieczony. Na co firma Warta, jak zdarta płyta, że wypowiedzenie jest odnotowane na polisie z dniem 18.04 i że wszystko jest w porządku. Mimo składania reklamacji, odwołań, nic nie robili sobie z moich wiadomości. Prosiłam o przesłanie dokumentów na podstawie których rozwiązali umowę, czekałam ponad 2 miesiące (i po ponad 2 miesiącach musiałam się im przypomnieć), żeby wreszcie przesłali to śmieszne oświadczenie które podpisałam. Niestety jakiś czas później odezwał się do mnie Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, nakladajac na mnie karę w wysokości 4200zl, za brak OC. Nie chcieli słuchać tłumaczeń, że to nie moja wina, że nie ja złożyłam wypowiedzenie, że również przez firmę Warta jak i firmę ubezpieczeniową byłam zapewniana, że to oświadczenie nic nie znaczy. Bo pisałam do firmy ubezpieczeniowej że chce ubezpieczyć samochód, ale stwierdzili że nie ma potrzeby bo to oświadczenie nic nie znaczy. Dodatkowo przecież to tylko nabywca ma możliwość wypowiedzenia umowy a to oświadczenie złożył poprzedni właściciel, nie ja. Za namową prawnika z darmowych porad prawnych, napisałam do Warty wezwanie do zapłaty i wyjaśnienia sprawy - zwrot kosztów kary z UFG oraz zwrot kosztów nowego ubezpieczenia OC. Niestety bez odpowiedzi