Nie mam towaruCo prawda upłynęło dopiero 11 dni od zamówienia, jednak nie otrzymuje odpowiedzi na pytanie o wysyłkę. Kupując odczytałam, że sukienka jest na stanie ( ostatnie sztuki), jednak wysyłka może nastapić do 10 dni. Wysłałam juz 3 zapytania - brak odzewu.
Nieoryginalny przedmiotSprzedający wysyła podróby butów nie informując o tym, [słowo usunięte przez moderatora] nie odpowiada na emaile… na stronie brak opcji anulacji zamówienia, gdy napisałam maila że chce anulować, odmówiono mi, aby dokonać zwortu każą pisać do nich maile na które nie odpowiadają… specjalnie nie podają adresu do zwrotu… chce zwrócić to badziewie i odzyskać pieniądze….
Zwrot pieniędzySprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy za zakupiony towar, który został zwrócony. Wysłano w tej sprawie maila oraz kilka razy zwrócono się telefonicznie z prośbą o zwrot środków, poinformowano, że zgłosili do księgowej, ale dalej środki nie zostały mi zwrócone.
brak zwrotu środków za zwrócony towardzień dobry, w styczniu zwróciłam towar (klocki ala lego kosztowały 300zl) niestety po kontakcie mailowym zero śladów pieniędzy, zarzekają się że zwrócą ale z tego co zdążyłam wyczytać to jakiś scam ta strona, bardzo chciałabym jakoś to rozwiązać bo firma ewidentnie [słowa usunięte przez moderatora].
Brak realizacji zamówienia sklep J'adoreW dniu 3 marca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym J'adore Fashion, zamówienie było na kwotę 1472zł. zostało opłacone poprzez PayPo. Na stronie jest informacja,że zamówienia są realizowane w ciągu 2-7 dni roboczych. Nie zostało to wysłane, pisałam do w/w sklepu , otrzymałam odpowiedź , że wysłali dnia 12.03.2025r, , co jest nieprawdą. Zamówienie już bym otrzymała, a na moją kolejną wiadomość o podanie numeru listu przewozowego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Nie chcę już tego zamówienia, tylko zwrotu pieniędzy za to zamówienie.
Brak zwrotu pieniędzy Kiedy otrzymałam zamówienie, okazało się że sukienki nie pasują. Poprosiłam o adres do zwrotu paczki. Paczka została odesłana i doręczona przez kuriera na wskazany adres. Mimo wysyłanych emaili firma się nie odzywa, nie oddała moich pieniędzy, unika jakiegokolwiek kontaktu. Żądam zwrotu całych środków na numer konta który im wysłałam.
Reklamacja z tytułu rękojmi9 lutego zgłosiłem reklamację bieżni eletrycznej marki ZIPRO którą zakupiłem od firmy CoopTech na marketplace Empik w lutym 2024 roku. Produkt po niecałym roku uległ uszkodzeniu. Sprzedający nie odbierał telefonów. Dopiero po negatywnej opinii w google otrzymałem telefon i zapewnienie, że odbiorą sprzęt ode mnie i zaproponują rozwiązanie jako sprzedawca. Miał przyjechać kurier po towar, po tygodniu poprosiłem o aktualizację - kurier miał być umówiony na kolejny tydzień. Minął już ponad miesiąc od mojego zgłoszenia. Obecnie nikt nie odbiera telefonu i nikt nie odpisuje na maile.
Oczekuję wymia, naprawy lub zwrotu środków.
Nie uznano mojej reklamacji Dzień Dobry
Moja reklamacja pękniętej podeszwy zakupionych butów "Skórzane półbuty trapery na grubej podeszwie Mateus jasny brąz" w 08.2024 r. została odrzucona ze względu na złe użytkowanie.
Obuwie było użytkowane od sierpnia 2024 do lutego 2025 kiedy to zauważyłem pękniecie podeszwy (jak na zdjęciach w załączeniu) a następnie złożyłem zgłoszenie reklamacyjne nr 4417
Serwis uzasadnia swoją decyzję :
- pęknięty spód jest wynikiem intensywnej eksploatacji i jest to uszkodzenie mechaniczne nie podlegające reklamacji jak również ma zastrzeżenia do wnętrza obuwia.
Jak widać na załączonych zdjęciach, podeszwa obuwia pękła na boku podeszwy, na wysokości pięty "zaznaczam że są to buty na grubej podeszwie, jak sam określa producent"
Intensywna eksploatacja... używałem obuwia 6 miesięcy, a zaznaczam że codziennie do pracy dojeżdżam samochodem, a w pracy więcej siedzę niż chodzę (praca za biurkiem) - więc nie rozumiem takiego uzasadnienia.
Poza tym jaki ma wpływ wnętrze obuwia, na pęknięcie grubej podeszwy z boku.
Sądząc po opiniach jakie przeczytałem na temat tego sklepu, jest to standardowa procedura serwisu na wszelkie wady ich produktów, narażając konsumenta na straty.
Oczekuję zwrotu środków pieniężnych, ponieważ nie zamierzam więcej kupować butów tego producenta
Z góry dziękuję za pomoc
BK
Niedokonanie zwrotu środków za zwrócony towarDokonałam zakupu na stronie internetowej: https://kidhero.pl/ w dniu 24.10.2014 r. Wysłany towar po odpakowaniu okazał się uszkodzony. Skontaktowałam się mailowo oraz telefonicznie z obsługą sklepu i poinformowano mnie, abym odesłała paczkę, jeśli chce otrzymać zwrot kosztów. Napisałam maila o odstąpieniu od umowy, odesłałam paczkę jednak do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wysłałam mailowe i smsowe przypomnienia o mojej sprawie, nieskutecznie.
Oczekuje od formy zwrotu należnych mi środków wraz z odsetkami ustawowymi.
Brak realizacji/brak kontaltu10 marca został zamówiony zestaw za około 1000 zł. Opłacone z góry. Wyraźnie było napisane przy tym produkcie że czas wysyłki to 3 dni. W piątek 14 marca dostałam maila z informacją że gotowe do wysyłki. W takim razie dlaczego od kilku dni status nie zmienia sie? Na co czeka to zamówienie? W dodatku numer kontaktowy jest nieaktywny, na maile brak odpowiedzi. Brak tez informacji o ewentualnym wydłużeniu realizacji zamówienia. Po sprawach poprzedników widzę, że nie jest to nic nowego w tej firmie. Kpina i żart w jaki sposób traktowany jest klient. Wysłałam maila o takiej samej treści ale ponowię tutaj : proszę o NATYCHMIASTOWE wysłanie tego zamówienia. Zależy mi na sprzęcie, więc łaskawie proszę o dopełnienie tego co obiecują państwo na swojej stronie. Dla potencjalnych przyszłych klientów: Nie polecam tego sklepu.