Zwrot pieniędzyWitam
W pazdzierniku 2024r. zamówiłem mopa z wyciskaczem i wiaderkiem za 50% cenę 78zł.
Wiaderko przeciekało ,więc zwróciłem wszystko. Wysłałem paczką ,za którą dostałem potwierdzenie otrzymania.
Pieniędzy niestety do tej pory nie mam.
Nie jest to duża kwota ale nie lubię [słowo usunięte przez moderatora].
jawne oszustwo - brak realizacji zamówieńZakupiłam online produkty od firmy Fasardi. Dostałam powiadomienie, że jest w trakcie realizacji. Po upływie 15 dni od dnia zapłaty nadal nie udało mi się skontaktować ze sklepem. Sprawdzałam na google czy tylko ja mam ten problem i okazuje się, że jest mnóstwo ludzi, którzy nie otrzymali zamówienia lub zwrotu pieniędzy. Niektórzy czekają już kilka miesięcy. Strona wygląda jak zawsze (kilka lat temu kupowałam już w tym sklepie). Ewidentnie dochodzi tu do [słowo usunięte przez moderatora].
Wysłałam maila z żądaniem zwrotu pieniędzy i odstąpieniem od umowy. Chcę odzyskać pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy od La RochelleZa pomocą WygodneZwroty dokonałam regulaminowo zwrotu zamówienia nr 333128 ze sklepu internetowego La Rochell. Przesyłka została doręczona dnia 3 marca 2025r wg WygodneZwroty, ale żaden email od firmy La Rochell nie został do mnie wysłany. Nie dostałam informacji o planowanym zwrocie pieniędzy ani zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na moje wiadomości. W załączniku przesyłam fakturę za moje zamówienie oraz wiadomości z WygodneZwroty, którzy paczkę do La Rochell dostarczyli. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt.
Brak internetu i telewizjiOd 27.02 jest brak.internetu i telewizji . Dzwonie codziennie i otrzymuje taka sama odpowiedz ..... Technik zadzwoni umówi się, błąd w zgłoszeniu, brak dodatkowych informacji..... co jest kłamstwem. Wszystko dokładnie opisałam, wytłumaczyłam ,a technika jak nie było tak nie ma ! To jest skandal .....jak można wciskać klientowi swoich usług takie bzdury . Za co ja place . Jak nie korzystam z usługi. WiWiecznie
Brak zwrotu pieniędzy od 5 miesięcy Zwrot numer R/Mod/2024/10/15/45573
Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną sukienkę od końca 30.10.2024!
Milion próśb drogą mailową i zapewnień że pieniądze zostaną zwrócone. Ciągła odpowiedz na maila że w ciągu 2 dni pieniądze zostaną zwrócoe.
Minęło prawie 5 miesięcy. Pieniądze do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone. Poprostu kradzież. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem w Catalina to proszę pamiętać w przypadku zwrotu nie ma ani ubrania ani pieniędzy.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy!
Brak realizacji zamówienia 6 marca złożyłam zamówienie w sklepie na kwotę 716 zł, które od razu zostało opłacone. 11 marca wysłałam zapytanie czy wiadomo kiedy zamówienie zostanie wysłane, 13 otrzymałam informację, że tego dnia paczka zostanie nadana. 14 poprosiłam o nr nadania i od tamtej pory zero odpowiedzi ze strony sklepu. Kontakt telefoniczny nie możliwy, nikt nie odbiera. Chce jak najszybciej otrzymać zamówienie albo odzyskać pieniądze.
Brak zamówionego towaru Zamówienie złożone 2 lutego. Od tego momentu zamówienia brak. Telefon nie odpowiada, na @ odpisali raz 19.02. Ze wysla zapytanie do działu wysyłek i kontakt się urwał całkowicie. Ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy, bądź wysyłki towaru w trybie expresowym z bonusem.
Nieuznanie Reklamacji Płytek W Dniu 14.03.2025 firma Dobromir Sewera informuje iż producent oddalił w całości moja reklamacje płytek ściennych które zostały pół roku temu położone w istniejącej już 30 lat łazience zaznaczę ze wcześniejsze płytki były drugiego gatunku i nic się nie działo tak jak teraz gdzie kupiłam płytki pierwszego gatunki pękają i robią się pajączki. Wykonanie było ściśle według procedur chemii budowlanej.
brak zgody na zwrot niewykorzystanego towaruZakupując płytki podłogowe w sklepie w Katowicach spytałem czy jest możliwość niewykorzystanego towaru. Usłyszałem, że tak ale tylko pełne paczki. Kiedy chciałem zwrócić płytki które mi zostały (pełne paczki) usłyszałem w sklepie że należało to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu. W momencie zakupu nikt mi o tym nie powiedział podobnie jak o jak o bezterminowym zwrocie po wpłaceniu 39 zł. Od grudnia prowadzę korespondencję mailową z Firmą z której nic nie wynika. na ostatni mój mail z 8 lutego nie otrzymałem do dziś odpowiedzi. Proszę o umożliwienie mi zwrotu czterech pełnych paczek płytek, jeżeli trzeba mogę wpłacić teraz 39 zł. Obecnie firm stosuje promocję sprzedaży płytek z bezterminowym zwrotem. Dlaczego w takim razie ja nie mogę skorzystać z tego prawa?
Reklamacja towaru Zakupiony towar szmizjerka 20.02.25 dotarl 11.03.25 przy czym okazało się że jakość jest nieadekwatna do ceny, zamówiłam ładna szmizjerke a dostalam zwykly poliester za prawie 130zl, w najmniejszym rozmiarze S a wygląda jak L. Pani J stwierdziła że nie przysługuje mi prawo zwrotu od nich bo towar nie był ani uszkodzony ani paczka w związku z tym mogę sobie sama odesłać do Chin, wysłała mi cennik który przeraza bo przekracza kwoty zakupu.Dodatkowo sprawdziłam że brakuje paska.