Brak realizacji zamówienia, krętactwoStół zamówiony i opłacony 10.11.2024. Miał dotrzeć po 10 dniach roboczych.
Dotarł 23.12.2024 zdewastowany, z wyłamanymi nogami i uszkodzonym blatem.
Reklamacja złożona w styczniu. Próby kontaktu utrudnione, gdy w końcu udaje się dodzwonić Pan zapewnia że nowy stół wyślą jak już dostaną dostawę, już w poniedziałek i tak za każdym razem. Zapewniają, że już wysyłają, a potem znowu nie odbierają telefonu. Na maile też przestali odpowiadać.
Reasumując, po 4 miesiącach po opłaceniu, nadal nie otrzymaliśmy mebla ani zwrotu środków.
Odrzucenie reklamacjiDzień dobry, 30.01 zakupiłam w sklepie stacjonarnym Media Expert bezprzewodową myszkę do komputera. Przy kasie zapytałam panią czy w zestawie są baterie, pani otworzyła opakowanie, sprawdziła czy w myszce są baterie (nie było - więc dokupiłam). Po kilku dniach w domu odpakowałam myszkę chcąc jej użyć, niestety było to niemożliwe bo w środku brakowało usb. Byłam wtedy chora, więc nie mogłam od razu pojechać do sklepu i zareklamować produktu. Zrobiłam to więc 14.02. W sklepie stacjonarnym od razu poinformowano mnie, że nie mogą przyjąć reklamacji. Po dłuższej dyskusji, przyjęli, ale od razu zaznaczyli że decyzja na pewno będzie odmowna. I faktycznie, 18.02 otrzymałam decyzję odmowną. Czy faktycznie reklamacja była w tej sytuacji niezasadna? Pan sprzedawca w sklepie oznajmił mi, że gdybym zamawiała przez internet i taka sytuacja miałaby miejsce, to uznaliby reklamację, ale jeśli kupowałam w sklepie stacjonarnym to jest to niemożliwe. Proszę o poradę. Oczekuję od firmy zwrotu środków za zakup myszki. Załączam paragon. Dziękuję i pozdrawiam.
Reklamacja lodówkiLodówka została naprawiona raz z tytułu gwarancji po 2 miesiącach od zakupu, w tym miesiącu to jest Marzec - po raz kolejny lodówka się zepsuła. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi jako kolejna usterka, chcę żądać wymiany sprzętu na nowy w związku z art 560 kodeksu cywilnego &1 i &3 . Czy firma może odmówic wymiany i zaproponować naprawę jeśli ja domniemam, że sprzęt jest od nowości wadliwy skoro pojawiają się usterki utrudniające oraz uniemożliwające korzystania z lodówki.
brak zwrotu pieniędzyPo zwrocie towaru do sklepu, i odczekaniu 14 dni, brak zwrotu pieniędzy i brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą, nie odpisują na meile, smsy nie odbierają telefonu.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone w styczniu.Po kilkukrotnej zmianie terminu i zwodzeniu abstrakcyjnymi tłumaczeniami.Postanowiłem zrezygnować z zakupu.Rezygnacja przyjęta,ponowne zwodzenie klienta.Termin zwrotu dawno minął.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani pieniędzy ani towaru.Na dzień dzisiejszy firma nie kontaktuje się w sprawie zwrotu,telefony nie są odbierane.Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie,wraz z ustawowymi odsetkami.
Brak zwrotu środków po zwrocie towarów W dniu 03.02.2025 zakupiłam towar w sklepie internetowym catalina NIP 6653048216 . https://modacatalina.pl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17571086530&utm_term=moda%20catalina&utm_content=606088263827&gad_source=1&gbraid=0AAAAAot3zEmOgxVEUw1u7dSp4jLU7aolJ&gclid=CjwKCAjwp8--BhBREiwAj7og11hdbuXtEBY-yNtQg1NCuk7RWChwnm76BNQSIvzh9NvxXIgoLED2bxoCxMYQAvD_BwE
Towar zwróciłam mam potwierdzenie że dotarło do firmy w dniu 11.02.2025 otrzymali mój zwrot. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwracanej kwoty. Na moje maile z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot otrzymuje wiadomości wysłane prawdopodobnie z jakiegoś automatu informujące, że zwrot jest przetwarzany i będzie zwrócony w ciągu 2dni. Niestety nic takiego nie ma miejsca.
Nie mam kontaktu z firmą oczekuję zwrotu środków.
Podwójne pobrane środkówPieniądze zostały podwójnie pobrane 8/12/2024. Po wielu wiadomościach/e-mailach itd. Dostałam wiadomośc, że środki zostały zwrócone (dostałam wiadomość 10/3/2025). Osoba, która wysłała e-maila ([dane usunięte przez moderatora] z obsługi klienta) zero profesjonalizmu, zwracając uwagę na fakt, że każdy email jest napisany do mnie jako kobiety, chciałam tez powiedzieć, że mam bardzo proste żeńskie, polskie imię - zwraca się do mnie na Pan. Odesłałam e-maila, żeby ktoś się do mnie zwrócił, bo na saldzie nie ma zwrotu, gdzie mój bank to potwierdził. Ponad 3 miesiące później - ponad 250 zlotych. Jedyne co oczekuje to zwrot pieniędzy.
Bak zwrotu pieniędzy za odesłanie zamówienie. W dniu 12 lutego br. odesłałam zamówienie wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Przesyłka została odebrana 17 lutego br (mam potwierdzenie odbioru). Firma do tej pory nie zwróciła pieniędzy .
Brak zwrotu pieniedzy i trudny kontaktFirma nie zwraca pieniedzy po uplywie czasu od zwrotu produktu. Zwrot odebrany był 17.02 2025r.
Po wielokrotnej probie kontaktu telefonicznego (bez odbioru) i upominania się o pieniądze mailowo, firma zwodzi mnie, że pieniądze zostały wysłane i prosi o pilny kontakt, gdyby tak nie było. Jednak od kilku dni (po ponad miesiącu od odesłania odzieży) i codziennym mailowym upomnieniu pieniądze na konto nie dotarły. A drugi zwrot w tej samej firmie za inna paczkę dotal (rowniez po mailowym upominaniu i przekroczonej dacie zwrotu).
Nie wspominając o tym, że 14dni już dawno minęło, jestem zażenowana obsługą klienta [słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Zwrot środków finansowychBrak zwrotu środków finansowych, brak zamówionego towaru, brak kontaktu, sprawa od 2023 r.
Proszę o zwrot kwoty za zamówiony towar, którego nie otrzymałam.