Brak zwrotu środków 22 stycznia 2025 kupiłam komplet dresowy za 259zl. Zamówienie dotarło bardzo szybko, ale okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam paczkę i 29 stycznia dostałam maila, że mój zwrot został przyjęty. Zgodnie z regulaminem pieniądze powinny zostać zwrócone do 14 dni, ale tak się niestety nie stało. 19 lutego napisałam maila z prośbą o informację (na podany nr tel. nie można się dodzwonić) . Dostałam odp. 20 lutego, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że potrzebują trochę więcej czasu na finalizację mojej sprawy. Kolejnego maila wysłałam 11 marca prosząc o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Dzień później dostałam odp., że w dalszym ciągu potrzebują więcej czasu, ale dziękują za moją cierpliwość i zdają sobie sprawę, że sytuacja może być frustrująca. Na tego maila odpisałam w tym samym dniu czyli 12 marca dając im 2 dni na zwrot i jednocześnie informując, że po tym czasie sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na Policję. Na tego maila dostałam odp. w dniu dzisiejszym (13.03.2025): "Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie."
Na maila odpisałam, że to tylko gra na zwłokę i nie będę dłużej czekała.
towar niezgodny z zamówieniemNa facebooku zamówiłam skórzane buty firmy Rieker ,rozmiar 37,5 na kwotę 210 zł. za pobraniem. Kurier dostarczył przesyłkę , którą opłaciłam. Po otwarciu okazało się , że otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - szmaciane wciągane buciory w rozmiarze 39. Proszę o podanie dokładnego adresu w celu zwrotu towaru i oczekuję zwrotu kosztów zakupu .
Brak pieniędzy za zwrot zamówienia 17.02.2025 firma la sagil zarejestrowała w swoim systemie mój zwrot zamówienia - otrzymałam maila z informacją.
Do dziś nie otrzymałam zwrotu gotówki za zwrócone zamówienie i proszę o zwrot należnej kwoty 212,40zł.
Pisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnienie i nie otrzymałam odpowiedzi.
Od tygodnia codziennie kilkakrotnie próbuje się do nich dodzwonić i niestety bezskutecznie.
Oczekuję zwrotu należności za odesłane zamówienie.
Niewłaściwy towarZamówiłam buty za 210 zł a otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Oczekuję zwrotu pieniędzy to odeślę towar. Banalne [słowo usunięte przez moderatora]
Brak pieniędzy za zwrócony towarW dniu 10.01.2025 wysłałam zwrot zakupionego towaru. W dniu 15.01.2025 otrzymałam informację, że sprzedawca otrzymał zwrot i w ciągu 14 dni dokona przelewu na moje konto. Termin zwrotu 29.01.2025. Dziś jest 13.03.2025 i wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego przypominania wciąż przelewu nie otrzymałam.
zamówienieDokonałam zamówienia w sklepie KARKO na kwotę 730,24 05.03.2025, do dziś brak realizacji. Podjęte próby kontaktu e-mail, telefon bezskuteczne. Informacje na temat sklepu które znalazłam w internecie niestety nie są dobre.
Obawiam się że zostałam oszukana.
Żądam zwrotu pieniędzy.
zwrot pieniedzywitam zrobiłam zwrot spodni w firmie la sagil nie chcą mi oddać pieniędzy ani spodni kontakt z nimi tragiczny moze odpisali mi na 4 emalie wymigując się ze nie maja formularza do zwrotu co jest bzdura bo robiłam zwrot przez wygodne zwroty później ze przekazali do księgowej a teraz ze nie maja mojego nr konta sprawa ciągnie się od stycznia oczywiście sami z siebie nie napisali ze coś im brakuje .wysłałam im wiele wiadomości. proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy to jest nie wiele ale to są moje pieniądze ja towar zwróciłam.17.01.2005 nadałam paczkę otrzymali ja20.02.2025
Towar niezgodny z zamówieniemKorzystając ze strony internetowej na FB- HYFYL zamówiłam obuwie sportowe. Otrzymałam po 2 dniach obuwie zupełnie niezgodne z opisem. Brak kontaktu telefonicznego. Po dodaniu negatywnej opinii strona internetowa natychmiast zniknęła- zostałam zablokowana. Na maila nie odpowiadają
brak zwrotu środków za zwrot towaruDzień dobry
21.02.2025 dokonałam zwrotu sukienki Sukienka Anastasia maxi wieczorowa rozkloszowana ekskluzywna dekolt serek koronka butelkowa zieleń - 52 zakupionej zamówieniem nr 137432 z dnia 2025-02-18
Zwrot został odebrany przez CATALINA 24.02.2025 r (potwierdzenie w aplikacji InPost).
W ostatni podziałek 10.03.2025 minęły 2 tygodnie, jakie wg polityki zwrotów firma ma na zwrot środków. Niestety - firma nie zwraca środków, nie odpowiada na maile i jedyny podany na stronie nr telefonu jest nieaktywny.
https://modacatalina.pl/kontakt/
Internet jest pełen negatywnych opinii w sprawie zwrotów.
W załączeniu zrzut opinii dotyczących zwrotów oraz potwierdzenie z systemu InPost odebrania przez firmę przesyłki ze zwrotem.
Wysłałam maila z zapytaniem o zwrot środków, próbowałam się dodzwonić do firmy, obecnie po bezskutecznych próbach kontaktu przeszukałam internet - jedyne co znalazłam, to morze negatywnych komentarzy.
Oczekuję od firmy
ModaCatalina
CATALINA sp. z o.o.
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
natychmiastowego zwrotu środków.
Sprawę zgłaszam również na policję i do urzędu skarbowego.
Niemniej proszę także Państwa o pomoc.
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia.W dniu 04.02.2025r. złożyłem zamówienie na kwotę 142.59 zł w sklepie internetowym camoshop. W związku z nierzetelnością firmy camoshop co do obsługi klientów, zapoznaniem się z komentarzami na temat w/w sklepu zaszło duże prawdopodobieństwo że mogłem zostać oszukany. W związku z powyższym w dniu 10.02.2025r podjąłem decyzję o anulowaniu zamówienia i zwróciłem się z prośbą o zwrot należnych środków na łączną kwotę 142.59 zł. Po upływie 14 ustawowego terminu na zwrot pieniędzy oraz licznych prośbach (korenspondencja e-mail od dnia 04.02.2025r.) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem należnych mi pieniązków.
Oczekuję od sklepu camoshop zwrotu należnej kwoty 142,59 zł wraz z ustawowymi odsetkami naliczanymi od dnia 24.02.2025r. na wskazany w e-mailu nr konta bankowego.