Brak zwrotu pieniędzy Firma łamie prawo konsumentów do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni. Po odstąpieniu od umowy, zwrocie towaru kontakt z firmą się urwał. Do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy za zwrócony towar. Niestety za późno przeczytałem opinie w internecie na temat tej firmy, bo już wiem, że poszkodowanych jest bardzo dużo osób. Firma prowadzi kilka sklepów internetowych np funeralny24.pl, funeri.pl i inne...
IPR13402909 nmr zgłoszenia Witam,mam problem z firmą odnośnie zwrotu kosztów i odszkodowania za niedoręczoną paczkę.Paczka miała być doręczona 13stycznia i ślad po niej zaginął,po moim telefonie i zgłoszeniu reklamacji zażądałam odszkodowania i zwrotu kosztów paczki.Oczywiście miałam czekać 14dni,po tym czasie dalej cisza po czym znowu zadzwoniłam to kazali czekać 14dni,w tym czasie dostałam maila odnośnie co było zawartością paczki (próbki perfum z Firmy Mini Flakon)koszt paczki i jakie odszkodowanie mnie satyskfacjonuje, wszystko odesłałam łącznie z nmr konta na które mają wszystko zwrócić i dalej cisza.Pisałam maila odnośnie sprawy i prośby zwrotu kosztów i nic,13 marca mija dwa miesiące paczka nadal wisi jako wydana do doręczenia,a informacji brak.Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
zwrot pieniędzy za zwrócony towar W dniu 10.02.2025r zakupilam towar (spodnie) w tej firmie ,przesyłka została odebrana przezemnie 12.02.25r.niestety okazały się za długie i korzystając ze mogę je zwrocic to zwróciłam ją kurierem do sklepu la sagil.W dniu 17.02.25r.paczka została odebrana w firmie.Jednak nie otrzymałam zwrotu za towar.24.02.25r.napisalam maila z zapytaniem jak długo mam czekać na pieniądze? odpisali ze maja 14 dni a minął dopiero tydzień. Ponownie napisałam maila 07.03.25r.i 10.03.25r.z prośbą o zwrot pieniędzy, niestety brak informacji zwrotnej i pieniędzy.Prosze o pomoc w załatwieniu sprawy .
Pakiet maxMiesiąc temu zawarłam internetowo umowę na światłowód i telewizję z Play.
Oferta telewizji miała zawierać dodatkowo skyshowtime, viaplay, canal+, pakiet max.
W momencie, gdy zapoznałam się z umową w pakiecie usług dodatkowych został też wymieniony pakiet max na cały okres trwania umowy. Gdy czytałam informację na stronie firmowej Play, była tam zawarta informacja, że pakiety max to kanały hbo i kanał streamingowy max. Gdy rozmawiałam z pracownikami na infolinii Play, wszyscy zgodnie twierdzili, że powinnam mieć dostępny kanał streamingowy max. Tymczasem gdy, chciałam włączyć kanał streamingowy max, był on niedostępny dla mnie. Składając dwukrotnie reklamację w tej sprawie, pracownicy działu reklamacji tłumaczyli mi, że pakiet telewizji steamingowej mi się nie należy, gdyż stwierdzenie pakiet max dotyczy telewizji max w tym kanałów hbo i tvn a nie pakietu telewizji streamingowej max. Gdyby było inaczej, to bym w umowie miała informację, który dokładnie pakiet max uwzględnia moja umowa. Tymczasem ja cały czas wpisując na stronie Play pakiet max mam informację, że pakiety max to pakiety hbo i kanał streamingowy max.
Chciałabym, aby Play dotrzymał warunków umowy, którą ze mną zawarł tzn włączył pakiet streamingowej max na cały okres trwania mojej umowy. Nie chcę powoływać się na paragraf 491 k.c. i rezygnować z umowy, którą podpisałam. Chcę mieć ten kanał max np. standardowy bezpłatnie zgodnie z zapisami umowy.
Niezrealizowane zamówienie, niezwrócone pieniądze3 lutego złożone zamówienie w sklepie internetowym Szafa Medyka na kwotę ponad 500zł, opłacone, do chwili obecnej niezrealizowane. W ofercie sklepu, czas realizacji 24h. Brak kontaktu z firmą, nie odpowiadają na wysyłane wiadomości, podany nr telefonu niedostępny. Ewidentne oszustwo i wyłudzenie pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Sprawa nr 4538Zamówiłam buty na portalu Facebook dostałam chińskie buty niezgodne z zamówieniem oraz z ceną.Przesylka od ChuangHao-pol 1012598322707U, kurier Damian [dane usunięte przez moderatora] za pobraniem 210 PLN. Plac karta za pobranie.. Dostawa dzis. Zarzadzaj paczka w aplikacji DPD Mobile.
Ubezpieczona przesyłka uszkodzonaByłam zleceniodawcą przesyłki - zastawy stołowej. Mój sprzedawca - nadawca przesyłki wysłał paczkę, jednak paczka dotarła do mnie - odbiorcy - uszkodzona z jednodniowym opóźnieniem. Sprzedawca upiera się, że paczka była dobrze spakowana. Otrzymałam od sprzedawcy oświadczenie podpisane przez kuriera odbierającego paczkę, że była ona poprawnie zapakowana i oznaczona. Paczka była też ubezpieczona na wypadek uszkodzenia w transporcie. Od sprzedawcy dostałam informację, że naczynia były całe, nieuszkodzone, gdy je wysyłał. Reklamacja była zlozona do Fedex przez posrednika Globkurier, gdyż za ich pośrednictwem zlecałam przewiezienie paczki. Reklamacja została odrzucona z powodu, według informacji, które uzyskałam od Globkurier, nadawca paczki źle zapakował i oznaczył paczkę.
Zrobiłam odwołanie od decyzji Fedex podając w argumentacji oświadczenie kuriera odbierającego paczkę oraz fakt, że paczka była ubezpieczona. Fedex nie zmienił zdania.
Nie wiem co zrobić by odzyskać pieniądze za zniszczoną paczkę. Byłam zleceniodawcą paczki, ja wybrałam przewoźnika a nie sprzedawca, od sprzedawcy nie mogę domagać się rękojmi, zresztą on nie odbiera ode mnie telefonów i maili. Fedex odmówił uznania reklamacji ubezpieczonej przesyłki. Globkurier stwierdza, że to nie oni są stroną tego zlecenia tylko Fedex. Ja chcę odzyskać pieniądze, gdyż zastawa została w ponad 50% zniszczona i jest to zastawa z lat 90. Kosztowała mnie 400 zł plus koszty wysyłki i ubezpieczenia. Cena była okazyjna. Na rynku jest nie wiele takich zestawów a te które są w sprzedaży na rynku wtórnym są zdecydowanie droższe. Wersja podstawowa na 12 osób zestawu obiadowo-kawowego to koszt około 1000 zł, już nie wspominając o dodatkach, których nie mogę spotkać na rynku. Chętnie udostępnię całą dokumentację ktorą mam w tej sprawie.
Doradca prawny przy urzędzie miasta stwierdził, że niewiele można w tej sprawie zrobić, gdyż na rękojmie nie mam co liczyć a z Fedex to bardzo trudna sprawa i raczej nie opłacalna finansowo, bo to tylko około 450 zł z kosztami przesyłki.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produktIdentyfikacja przez nr przesyłki, w sklepie Iman nie ma chyba czegoś takiego jak paragon czy numer klienta.
Zamówione zostały 3 kamerki za 300zł + przesyłka 35zł. Korzystanie z kamerek nie było możliwe, ponieważ żeby się połączyć trzeba było wpisać w aplikacji albo jakiś numer z routera(!), albo połączyć się przez podejrzaną, nie zabezpieczoną sieć, która się pojawiała po włączeniu kamerki. Nawet jak się zaryzykowało i spróbowało połączyć sposobem drugim czyli z siecią i tak nie można było z kamerki korzystać. Inna sprawa, że w Internecie, takie kamerki można kupić za jakieś 40zł.
Zamówienie miało miejsce 24.01.2025, firma zadzwoniła 27.01.2025 by potwierdzić zamówienie, a 30.01.2025 zamówienie doszło i je odebrano.
Napisaliśmy 01.02.2025 maila do imanmanagerpl@gmail.com, z informacją o chęci zwrotu. Dostaliśmy informację 03.02.2025 gdzie można przesyłkę odesłać, podali w mailu adres:
Sokołowska 10 brama 17, 05-090 Puchały
W innych sprawach widziałam, że piszą o wysyłce na zły adres, bo nie na Puchały, a na Wypędy. Dam załącznik gdzie widać te niezgodności.
W tym czasie nie zauważyliśmy tych informacji wprowadzających w błąd i wysłaliśmy tam, gdzie podali w mailu czyli na Puchały.
Zwrot wysłano 05.02.2025, a informację o zwrocie z załącznikiem potwierdzenia nadania 11.02.2025.
Tego samego dnia odpisali:
"Dzień dobry Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe" i od tego czasu brak odezwu z ich strony, mimo przypominania się.
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówieniazakupiłem na stronie lotnikshop.pl (Piotr Tokarczyk, Sokola 37/7, 26-110 Skarżysko Kamienna, NIP: 7352705335) deskę snowboardową wraz z wiązaniami w dniu 13.02.2025. Okazało się, że mimo deklaracji wysyłki w ten sam dzień, produkt nie został wysłany przez kolejne kilka dni, zatem po rozmowie telefonicznej z właścicielem sklepu dnia ,19.02.2025 poprosiłem o anulowanie zamówienia. Mimo potwierdzenia anulowania, status na stronie nie zmienia się a sklep przez kolejne 14 dni nie zwrócił mi środków. Dnia 06.03.2025 napisałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, właściciel zapewnił, ze ureguluje zobowiązanie czego dalej nie zrobił. Prośba o wsparcie w wyegzekwowaniu należności, dokumenty w załączniku.
Zwrot pieniędzy Zwróciłam towar, informację o dostarczeniu zwrotu dostałam 17.02 i do tej pory nie mam pieniędzy ze zwrotu choć termin upłynął po 14 dniach.
Pomimo korespondencji i ponagleń mailowych pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.