Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-14 godz: 04:23Publiczna
Otwarta
Problem z dostawą towaru W dniu 11.03.25 dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym pralki, która opłaciłam z wniesieniem do domu i zabraniem starego sprzętu. Towar miał być dostarczony w dniu 13.03.25r. Zaś po ustaleniach z kierowcami umówiliśmy się na godzinę 16.10 z uwagi na korki poprosiłam gdybym spóźniła się 2 min poczekali na co się zgodzili zaś przyjechali pod adres ponad pół godziny wcześniej i okazali swoje niezadowolenie z tego tytułu i jeśli nie będę 16.10 odjeżdżają. Poprosiłam o zrozumienie zaś usłyszałam że powinnam w domu warować 9-20 a ja że nie jestem psem bo tak zostałam potraktowana kierowcy od razu odmówili dostarczenia towaru i kazali zgłosić skargę do RTV EURO AGD po czym nie odbierali ode mnie telefonu. Nie podali danych osobowych abym mogła podać ich do zgłoszenia. Poza tym ich zachwianie budzi w mojej osobie lęk i boję się ich przyjąć w domu. Zgłosiłam sprawę dwukrotnie do infolinii RTV EURO AGD na co dział logistyki przyjął tylko wersję kierownicę ,że nie zastali mnie w domu o 16.00 zaś umowa była 16.10 a ja byłam fizycznie już 16.08 Czyli jeszcze przed umówionym czasie z kierowcami. Chce zwrotu za zakupiony towar w sklepie stacjonarnym za nie dotrzymanie warunków umowy zakupu, a wina leży po stronie RTV EURO AGD. Problem został głoszony, że jeśli towar nie będzie w dniu wskazanym czyli 13.03.25 odstąpienie umowy będzie z ich winy. Dział logistyki jak i dział reklamacji nie poczynia się do weryfikacji obu stron jedynie kierowców. Towar zapłaciłam zaś go nie otrzymałam zgodnie z zawartą umową. Proszę o pomoc.
2025-03-13 godz: 21:08Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.W.
Brak zwrotu za odesłany towar pozyt. rozpatrzony24 lutego została odebrana przesyłka z odesłanym towarem. Sukienka okazała się za duża. Po tygodniu, zapytałam mailowo, jaki jest etap realizacji rozpatrzenia zamówienia, otrzymałam Odpowiedz, że została ona rozpatrzona pozytywne. Po tygodniu po raz kolejny napisałam, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, otrzymałam informację, że polecenie zwrotu zostało wydane . Dalej nic się nie działo, na kolejną wiadomość, uzyskałam odpowiedź, że zwrot będzie rozpatrzony w ciągu 2 dni, 2 dni minęły, a zwrotu brak. Termin dwutygodniowy na zwrot już minął, oczekuję jak Naszybciej przesłanych pieniędzy za odesłany towar.
2025-03-13 godz: 16:29Publiczna
Otwarta
Reklamacja Kupiłem kebab i okazało się że Dostałem biegunki Wysłałem email firma nawet nie odpowiedziała
2025-03-13 godz: 16:23Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu rekompensaty3 lutego złożyłam zamówienie 54A0-942C5_20231010100629 | Buty Dziecięce Śniegowce Ocieplane Ciepłe Rozmiar: 22 - 15 cm | 119,99 zł - 1 szt. W meilu podano informację, że przesyłka będzie wysłana w 1 dzień roboczy. Oczywiście szła z Chin dużo dłużej. Kiedy otrzymałam okazało się, że to produkt którego nie zamawiałam buty w rozmiarze 24 a nie 22, które zamawiałam. Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru, otrzymałam informację o możliwym zwrocie połowy kwoty w ramach rekompensaty czyli kwoty 59.99 Do dziś nie otrzymałam płatności. Trwa to już miesiąc. Wymieniłam z firmą około 30 meili. Odsyłają tylko informację, że ,,ponaglają osoby realizujące przelew''. Kilkukrotnie pytali też o kwotę i numer konta. Jest to ewidentna gra na czas. Oczekuję zwrotu płatności lub odbioru produktu którego nie zamawiałam.
2025-03-13 godz: 14:52Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków za zwrot zamówieniaDnia 17 lutego zamawiałam towar za 810 zł .Anulowałam zamówienie i towar został do Was zwrócony.Mam potwierdzenie z aplikacji DPD.Dnia 26 lutego dostałam maila z prośbą o podanie nr konta do przelewu zwrotnego.Niestety do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone chociaż towar macie dawno u siebie .Pisałam maile,SMS oraz próbowałam się dodzwonić bez skutku Nie ma żadnego odezwu.Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.W przeciwnym razie sprawa trafi na policję.
2025-03-13 godz: 13:02Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlO.S.
Wyzwania do zapłaty Firma Euro-paka Zalega mi w płatności 3300 tys.zł.dotyczącego złecenia 586636 dnia 28.10.2024 termin platności upłynął dnia 02.12.2024 do chwili obecnej nie odnotowałam wpłaty na wskazane konto!!! Wyslane wezwanie do zaplaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru!! Zgłoszone na policję! Potrzebuje pomocy wyregulować moje problem z firmą!!
2025-03-13 godz: 12:49Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzyOtrzymałam w dn. 30-10-2024   lokówkę-suszarkę  esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i  lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)
2025-03-13 godz: 12:32Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.Z.
Trudności ze zwrotem towaruZamówiłam buty, niestety okazały się niewłaściwym zakupem, chcę zwrócić towar, aby to zrobić trzeba napisać maila aby dostać adres do zwrotu, tak zrobiłam, pisałam kilka razy o adres, sprzedawca nie chce mi go podać, mam prawo zwrócić nietrafiony przedmiot, sprzedawca mi to utrudnia. Chcę móc normalnie zwrócić te buty i odzyskać pieniądze.
2025-03-13 godz: 09:52Publiczna
Otwarta
Dopłata do paczki Dzień dobry, w październiku zamówiłam kuriera do odbioru paczki. Skorzystałam ze strony taniapaczka.pl. Za pośrednictwem kalkulatora na stronie wyceniłam przesyłkę, był to zwrot więc porównałam parametry z tymi od nadawcy i wszystko się zgadzało. Usługę opłaciłam, niestety kurier pojawił się dopiero po zgłoszeniu monitu do firmy taniapaczka.pl, czyli po około 10 dniach. Paczka została odebrana a dziś, czyli po 4 miesiącach dostałam z tej firmy wezwanie do zapłaty, na kwotę 95.43 zł, z tytułu nie dopłaty spowodowanej błędną wyceną przesyłki. Przesyłka faktycznie była w konkurencyjnej cenią ale parametry się zgadzały więc nie budziło to moich wątpliwości, jednak w sytuacji dodatkowej dopłaty cena już nie jest korzystna. Uważam że firma celowo błędnie wycenia transport a następnie żąda dopłaty, wnioskuje to po komentarzach innych klientów umieszczonych w internecie, skarżących się na podobną sytuację. Ponadto uważam, że celowo paczki nie są odbierane w terminie licząc na to, że klient rozmyśli się lub nada paczkę w inny sposób. A przy czasami niewielkich kosztach nie będzie domagał się zwrotu za niezrealizowane zamówienie. Oczywiście uiszcze opłatę z tytułu windykacji, jednak proszę o przyjrzenie sie opisanej sytuacji, z informacji zamieszczonych w internecie że nie jest to pojedynczy incydent, a działania firmy są [słowo usunięte przez moderatora].
2025-03-13 godz: 09:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlT.K.
wcześniejsze rozwiązanie umowyTemat: Wniosek o pomoc prawną w związku z wcześniejszym rozwiązaniem umowy z Netią panie i panowie Proszę o pomoc w sporze z Netią dotyczącym wcześniejszego rozwiązania umowy o świadczenie usług Internetu. 1. Opis sytuacji W dniu 28 lutego 2025 roku przeprowadziłem się do nowego mieszkania i skontaktowałem się z Netią w celu przeniesienia usługi Internetu na nowy adres. Dostałem jednak informację, że technicznie nie mogą świadczyć usługi w nowej lokalizacji (mimo, że w mieszkaniu jest router Netia od innego właściciela i dostęp do światłowodu). W trakcie rozmowy telefonicznej pracownicy Netii poinformowali mnie, że nie mogę rozwiązać umowy wcześniej tylko dlatego, że się przeprowadzam. Powiedziano mi, że nie ma znaczenia, czy korzystam z internetu, czy nie – muszę płacić do końca umowy. Obecna umowa obowiązuje od 2 stycznia 2025 roku na okres 24 miesięcy. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Netia zażądała kary umownej w wysokości 1000 zł. 2. Co już zostało zrobione? Napisałem do Netii oficjalne pismo z prośbą o wcześniejsze rozwiązanie umowy bez kary, powołując się na niemożność świadczenia przez Netię usług pod nowym adresem. Netia odpowiedziała, że ​​wyłączenie usług nastąpi w kwietniu, jednak wysokość kary za rozwiązanie umowy nie została jeszcze określona. Analizowałem regulację „Netii”, która stanowi, że w przypadku niewykonania usługi abonent ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy. 3. Czego oczekuję od Netii? Natychmiastowe rozwiązanie umowy bez kary, jeżeli Netia nie wywiąże się ze swoich zobowiązań i nie będzie w stanie świadczyć usługi zgodnie z umową. Z uwagi na to, że nie korzystam z usługi, zrzekam się wszelkich dodatkowych opłat, w tym dodatkowej opłaty miesięcznej. Jasna i pisemna odpowiedź dotycząca podstawy prawnej decyzji o nałożeniu kary. Przeanalizuj moją sytuację i wskaż, jakie kroki prawne mogę podjąć. Korespondencję z Netii oraz ważne dokumenty przesyłam w załącznikach. Z góry dziękuję za pomoc.