Brak realizacji zamówienia Zamówiłam produkty na stronie, które miały zostać dostarczone w 7 dni, termin nie został dotrzymany.
Próbowałam kontaktować się wcześniej czy jest możliwość przyspieszenia wysyłki, ale nie dostałam odpowiedzi.
W związku z niedotrzymaniem terminu i braku informacji że zamówienie zostało wysłane albo spakowane wysłałam maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, nie dostałam żadnej odpowiedzi na maila.
Snoopy-Sprawa nr 4421 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówienie złożone 12 stycznia. Dziś jest 26 luty.
Do dziś brak zamówionego towaru.
Ciągle przeciąganie sprawy zbywanie na coraz to nowe adresy e-mail w celu reklamacji. Brak reakcji na próbę zwrotu pieniędzy. Ja rozumiem wszystko ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi kosztem ich dzieci to już jest obrzydliwe. Sprawa została zgłoszona do instytucji zajmującej się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]w internecie CERT Polska która już zajmuje się ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmą. CERT zasugerował zgłoszenie sprawy na policję tak też uczyniłem. Pieniędzy nie odzyskam tego jestem pewien ale mam nadzieję że ktoś w końcu dobierze się tej [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]I nie zdążą więcej nikogo [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Przestrzegam przed zakupami u nich. Dziś zauważyłem że na stronie nawet nie ma nr telefonu. To już o czymś świadczy prawda. Oszczędźcie rozczarowania swoim dzieciom i kupujcie w sklepach z prawdziwego zdarzenia.
Reklamacja LACANTENa podstawie art. 556 oraz 560 Kodeksu cywilnego składam reklamację dotyczącą zakupionej przeze mnie w Państwa firmie kanapy LACANTE. Produkt ten był już trzykrotnie reklamowany z różnych powodów, co świadczy o jego niskiej jakości i niezgodności z umową. Wady ujawniające się w kolejnych okresach obejmowały:
01.09.2023 – zaakceptowana naprawa, pomimo upłynięcia terminu 14 dni – usterki: pęknięcie pojemnika na pościel, uszkodzenie kółka, przekoszenie elementu konstrukcyjnego łączącego kółko z ramą łóżka, niedomalowania i liczne inne uszkodzenia
04.10.2023 – część usterek została naprawiona, dodatkowo pojawiły się nowe np pęknięcie plastikowej blendy osłony siłownika, źle zamontowany materiał obiciowy
Podkreślam, że za pierwszym razem upłynął termin 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jednak wykazałam dobrą wolę i zgodziłam się na naprawę. Obecnie jednak produkt ponownie wykazuje wadę – załamanie konstrukcji prawej leżanki mimo prawidłowego użytkowania. Biorąc pod uwagę liczne problemy z produktem, dalsze naprawy są bezcelowe, ponieważ kanapa nie spełnia swojej funkcji. Na podstawie art. 560 § 1 oraz § 3 Kodeksu cywilnego oraz w związku z powtarzającymi się wadami produktu, niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży kanapy.
Reklamuje tę kanapę już trzecie raz. Obecna wada – załamanie konstrukcji prawej leżanki mimo prawidłowego użytkowania – ma charakter istotny i stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Tego rodzaju usterka może prowadzić do nagłego zapadnięcia się konstrukcji, co grozi urazami kręgosłupa, kończyn lub innych części ciała w przypadku użytkowania kanapy. Co więcej, wady konstrukcyjne mogą również stwarzać ryzyko dla dzieci, które mogą nieświadomie narażać się na niebezpieczeństwo, korzystając z wadliwego mebla.
Zgodnie z art. 560 § 3 Kodeksu cywilnego, jeżeli rzecz była już reklamowana, sprzedawca ma obowiązek dostosować się do żądania konsumenta i nie może narzucać kolejnej naprawy.
Uprawnienia konsumenta rozszerzają się przy kolejnej reklamacji, nawet jeśli wada jest inna niż poprzednio. Potwierdza to również ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.).
W związku z powyższym żądam zwrotu pełnej kwoty zakupu.
Brak zwrotu środków pieniężnych po odesłaniu towarDokonałam zwrotu zakupionego towaru w terminie. Sprzedający nie odniósł się do zwrotu. Termin zwrotu środków za zakupione towary upłynął, jednak ja nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony produkt. Próba kontaktu mailowego nie powiodła się, ponieważ sprzedający nie odpowiada na maile. Kontakt telefoniczny niemożliwy, ponieważ nr podany na stronie nie odpowiada.
Żądam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Zamówienie nr 87267Zamówiłam 3 rzeczy, 29 listopada 2024r odebrałam paczkę. Odesłałam, ponieważ w spodenkach był zepsuty zamek, a po wielu próbach kontaktu telefonicznego i e-mailowego nie było odzewu, więc wszystko odesłałam na adres podany przez sprzedawcę. Zwrot mój doszedł do nich 11 grudnia, nawet dostałam potwierdzenie na @. Do tej pory nie dostałam zwrotu gotówki! Bez kontaktu jakiegokolwiek z drugiej strony.
brak zwrotu środków w regulaminowym terminieFirma wysłała potwierdzenie przyjęcia zwrotu zamówienia 6.02.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie: 279,50 za zamówiony dres oraz kosztów dostarczenia zamówienia do mnie 15,99, ponieważ były najtańsze, razem 295,49, co określa regulamin firmy:
W przypadku odstąpienia od umowy STONE SKIRTS niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez STONE SKIRTS , STONE SKIRTS nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
21.02.2025 firma w kontakcie mailowym napisała, że ma opóźnienia w realizacji zwrotów, ale po moich ponagleniach mailowych i pytaniach o przewidywaną datę zwrotu, nie odpowiada na maile. Kontakt jest utrudniony, ponieważ telefon jest podany jedynie w regulaminie, nie można się dodzwonić i zapytać o sprawę, ponieważ abonent jest bez przerwy niedostępny.
formularz zwrotu /prośba o przesłanie na ten mailZazwyczaj firmy przesyłają formularz zwrotu z zakupionym towarem, córka zakupiła na waszej stronie bluzę za 379,99 zł , która ma stanowczo za długie rękawy. Chcemy zwrócić tą bluzę i zamówić rozmiar mniejszą. Córka oprócz potwierdzenia transakcji nie dostała żadnego innego maila z Państwa strony. Dlatego proszę o odpowiedz zwrotną na mojego maila, z załącznikiem formularza zwrotu. Dziękuję [dane usunięte przez moderatora].
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam.
5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przy sprzedaży ubrańZamówiłam w sklepie Olaroka Fashion bluzkę w kolorze "wino". Po kilku dniach przeslano mi zamiast niej kurtkę. Napisalam z informacją o błędnej wysylce ale w firmie nikt nie odpisuje na maile (biuro@olaroka.fashion) nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy. Napisalam o tym pod ich postem na FB. Wtedy ktos odezwal sie do mnie na messengerze. Po kilku monitach uzyskalam etykietę do odeslania błędnej przesylki, a Panstwo mieli przeslać zamówioną bluzkę. Odesłalam a firma wysłała do mnie coś co wygladalo jak brązowy rulon. Nie bylo to moje zamówienie. Napisałam, że to niepoważne traktowanie, poprosilam o etykietę do odeslania tego produktu i natychmiastowy zwrot pieniedzy. Od tej chwili Państwo z firmy zamilkli - nie umozliwiają zwrotu towaru i nie zwracają pieniędzy.
Po krotkich poszukiwaniach w internecie pod haslem "Olaroka Fashion" znalazlam na profilu "Bezpieczny sklep" wpisy kilkudziesieciu osob [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w podobny sposob przez te firmę.
Oczekuję zwrotu pieniedzy, ale po przeczytaniu wpisów innych obawiam sie, że takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi to staly sposób działania tej firmy.
Brak otrzymania zamówienia 25 stycznia zakupiłam w tej firmie przez internet pościele dla moich dzieci, pomimo wielokrotnych ponaglenie i zapytań o datę wysyłki zostałam zwodzi a że już wysłali i nadal nie otrzymałam towaru. Nikt nie odbiera pisanego na stronie telefonu, a jak napisałam sms to otrzymałam informację że jest to osoba głucho niema. To wygląda na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.