Wymiana uszkodzonego towaru lub zwrot pieniędzy Zakupiłem w firmie oprzez platformę Erli kompresor. Przyszedł z uszkodzonym manometrem. Zgłosiłem zaraz sprawę, sprzedawca polecił wykonać z firmą kurierską protokół uszkodzenia i odesłać towar z tym protokołem. Po tygodniu weryfikowania otrzymałem informację że reklamacja nie uwzględniona ze względu na złe użytkowanie lub niewłaściwy transport przez kuriera i znowu informacja ze mam spisać protokół szkody lub na własny koszt odebrać kompresor z firmy. Pomimo wysłania kolejnych mail ze zdjęciem paczki oaz protokołu szkody spisanymi inpost firmą nadal upiera się przy swoim. Ja od 20 lutego jestem bez kompresora, a firmą pomimo wszystkich argumentów nie chce uznać roszczenia. Całą korespondencję mam zachowaną. W załączniku spisanymi protokół wraz ze zdjęciami.
Zwrot pieniędzy16.12.2024 zamówiłam sukienkę z firmy Lasagil która okazała się być czymś innym niż pokazana na zdjęciu .Kompletna porażka.Odesłałam poinformowałam o zwrocie Pani odpisała że dobrze proszę odesłać.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy .Pani nie odbiera wezwań do zapłaty telefonów ani nie odczytuje wiadomości .Kompletna cisza z jej strony .Nie polecam!!!Chcę odzyskać pieniądze .
Zwrot dodatkowych kosztów (opłata celna)Dokonałem zakupu produktu na polskiej stronie internetowej, gdzie nie zostałem wprost poinformowany o możliwości naliczenia dodatkowych opłat celnych. Sklep nie przekazał tej informacji w sposób przejrzysty na etapie składania zamówienia – nie pojawiła się żadna wyraźna wzmianka w koszyku ani na stronie produktu.
Dopiero po fakcie okazało się, że informacja ta znajdowała się jedynie w regulaminie, co uważam za brak transparentności. Kupując na polskiej stronie, nie miałem podstaw, by przypuszczać, że produkt jest wysyłany spoza UE i że mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W związku z tym uważam, że sklep wprowadził mnie w błąd, nie informując mnie w sposób jednoznaczny o wszystkich kosztach związanych z zamówieniem.
Dodatkowo sklep, pomimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie opłaty celnej w wysokości 34,50 zł, do tej pory nie dokonał zwrotu środków. Mam korespondencję, w której sklep zaakceptował zwrot kosztów, jednak mimo to nie otrzymałem należnej kwoty. Reklamacja złożona 13.12.24, akceptacja zwrotu kosztów 15.12.24 , 11.02.25 przypominałem się w kwestii przelewu. 12.02.25 kolejny raz pytanie ze strony sprzedającego na temat kwoty zwrotu, od tamtej pory brak kontaktu i brak zwrotu środków.
GarażWitam zakupiłem w ww firmie garaż okazało sie iż po pierwszych duzych śniegach zawalił sie pod ciężarem śniegu. Na co zgłosiłem reklamację. Poproszono mnie o dosłanie zdjęć uszkodzonego garażu następnie poproszono mnie o zdjęcia przed uszkodzeniem ( dobrze że takie posiadałem). Po rozpatrzeniu stwierdzono iż jest błąd montazu z dokumentacji fotograficznej. Jak dla mnie konstrukcja sama w sobie jest bardzo niskiej jakości. Po poproszeniu ww firmy o dostosowanie garażu do naszych warunków atmosferycznych dostałem jakies badania z chin po angielsku niby certyfikat. Poprosiłem o wersję z jezyku polskim na co dzis dostałem odpowiedz iże jest to niemożliwe.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na na sprzedaż butówWitam,
Zakupiłam buty od firmy chuanghao-pol, zamówiłam inne i inne przyszły, zupełnie nie przypominały tych zamówionych, dosyć szybka obsługa, płatność tylko za pobraniem, ale przepadło 210 zł. Napisałam maila z reklamacja, wysłałam zdjęcie etykiety z paczki, zdjecia butów jakie przyszły i jakie miały przyjść. Jaka jest szansa ze ludzie którzy to robią poniosą jakąś odpowiedzialność?
Dres od polskiej firmy Stone-SkirtsProdukt - dres zamówiony 5 grudnia 2024 (Zamówienie #1500052116),
przesyłka do konsumenta dotarła 12.12. W dniu 27.12 zgłoszenie mailowe do Stone-Skirts o decyzji zwrotu (towar także uszkodzony, co zostało opisane w formularzu) i odstąpienia od umowy. Dres został zakupiony na prezent, nie był rozpakowywany wcześniej, okres świąteczny stanowił również utrudnienie wysłania paczki wcześniej.
Paczka nadana dnia 30.12 i dostarczona sprzedawcy. Od tamtej pory brak zwrotu środków pieniężnych. Kontakt z firma tylko mailowy i składanie obietnic bez pokrycia. Zamiast przeprosin oczekuję tylko zwrotu pieniędzy za towar.
Opłata parkingowa26.02.2025 przyjechałem na parking dworcowy w Legionowie odprowadzając córkę. Parking płatny z czasem darmowym 30 min. potwierdzony wydrukiem parkomatu. Nie było wolnych miejsc, więc w celu uzyskania wydruku z parkomatu zatrzymałem się w miejscu nie kolidującym z ruchem ani nie blokującym parkujących aut. Po powrocie do samochodu spotkałem kontrolerkę, która wystawiła wezwanie do zapłaty dodatkowej 95,- zł. Przesłałem opis okoliczności i kopię biletu park. Firma odmówiła uznania reklamacji, podtrzymując wezwanie do zapłaty.
Brak butów i pieniędzy Zamówiłam dużą paczkę z butami. Niestety nie podpasowały i zostawiłam 2 szt. Resztę zwróciłam. Paczka była duża i zwrot zrobiłam przez paczkomat - dzieląc na 3 paczki, dosłownie kilka dni po otrzymaniu przesyłki . Dwie paczki wróciły bardzo szybko. Jedna nie dotarła. Kontaktowałam sie ze sklepem i kurierem InPost. Okazało się że paczka zaginęła. InPost szukał paczki i w końcu znalazł kiedy złożyłam reklamację. Paczka się znalazła i została dostarczona do sklepu. Sklep nie przyjmuje zwrotu bo czas już minął. Jednak InPost wspomniał w razie zagubienia i znalezienia paczki powinni zwrócić pieniądze . Aktualnie sklep w ogóle się nie interesuje sprawą. Nie odpowiada na maile. Dzwoniłam ostatnio odebrał pan , powiedział że sprawdzi i ucichło . Pisałam wiadomość brak odpowiedzi . Zero kontaktu ze sklepem. Nie mam ani paczki z butami ani pieniędzy ( około 300zl) . Nic nie jest z tym robione a ja jestem dużo na minusie . Proszę by sklep oddał pieniądze - nie chce od nich nic. Widzę że nie ma możliwości wystawienia nigdzie opinii sklepowi .
Ostrzegam ! Hurtownia nie wystawia faktury , są bardzo nie przyjemni wyzywają od „niepoważnych” kiedy klient chce zwrócić towar . Towar zwrócony ponad 1,5 miesiąca temu pieniędzy dalej brak ! Zero kontaktu telefonicznego od samego początku . Mimo zgłoszenia sprawy do rzecznika zero współpracy ze strony hurtowni odradzam !!!
Brak zwrotu pieniędzy W sierpniu 2024 roku kupiłam sukienkę, która okazała się wadliwa. Polecono mi bym ją odesłała i miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego kontaktu mailowego i próźb by się ze mną rozliczyć, otrzymywałam zwodzące informację, że sprawdzą w księgowości co się zadziało i natychmiast zlecą zwrot, co do dnia dzisiejszego nie nastąpiło. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]