Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-06 godz: 19:36Publiczna
Otwarta
brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieW dniu 16.10.2024 dokonałam zakupu w firmie Stone Skirts o łącznej wartości 526 z ł. W dniu 14 .11.2024 roku napisałam wiadomość e-mail do firm Stone Skirts z prośbą o anulowanie zamówienia z uwagi na nie dotrzymanie terminu realizacjii zamówienia .Mając na uwadze brak wiadomości zwrotnej w dniu 22.11.2025 roku napisałam kolejną wiadomość z prośbą o anulowanie zamówienia. Odpowiedź dostałam w dniu 25.11.2024 roku poinformowania mnie, że zamónienie zostaje anulowane a zwrot środków miał nastąpić w terminie 14 dni. Niestety pieniędzy nie odzyskałam do dziś pomimo kilkukrotnych zapewnień, że pieniądze zostaną zwrócone. Osoba która odpowiada na wiadomości ( wysłałam ich już kilkanaście) cały czas przeprasza i zapewnia, że środki jak najszybciej zostaną zwrócone. Jak już wcześniej wspomniałam sprawa ciągnie się od listopada 2024 roku i mam dość proszenia się firmy Stone Skirts o zwrot moich pieniędzy dlatego proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
2025-03-06 godz: 15:58Publiczna
Otwarta
Brak zamówienia27 lutego zamówiłam koszulki za które powinnam zapłacić 112.91 a z konto zostało zabrane 117.90. do dnia dzisiejszego brak kontaktu ze sprzedawcą, brak zamówienie oraz zwrotu pieniędzy. Ostatnia odpowiedź była 28 lutego że przyjęto do realizacji i później martwa cisza brak kontaktu przez maila stronę ani telefon. W Toruniu pod podanym adresem też nic nie ma jest to sprawdzone więc kim jest osobą sprzedajaca w sklepie strefa koszulek czlowiek widmo?
2025-03-06 godz: 14:18Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
S86302252329Zakupilem w systemie ratalnym z strony Media Expert z outletu. Niestety telefon przyjechał niesprawny,uszkodzenie polegało na zepsutym porcie na karty SIM, odpowiedz serwisu Apple uznala ze uszkodzenie nie było z ich winy i za naprawę zarzadali 2300 zl. Po reklamacji chciałem wymiany sprzetu od media expert, jednak była odmowa. Moze to nie jest bardzo duzym problemem, bo sa karty esim,ale kupujac nowy telefon za 3300zl,nie powinno tak byc. Oczekuje wymiany telefonu na nowy
2025-03-06 godz: 14:02Publiczna
Otwarta
Zwrot Zakupiłam 4 komplety dresów. Dresy wszystkie zwróciłam, mimo 14 dni regulaminowych nie dostałam zwrotu gotówki. Pan Patryk obiecywał że w terminie będzie zwrot, w ostatnim mailu poinformował mnie że są kłopoty w firmie i mam poczekać do następnego tygodnia. Nie zgadzam się z taką sytuacją. To jest 1000 zł zamrożone przez firmę- każda para kosztowała 249 zł
2025-03-06 godz: 09:34Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane uszkodzone rzecz31.12.24 zamówiłam w Biedronce online pojemniki (zam.01485307) faktura wystawiona do tego numer EF00745512/1224, W przesyłce przyjechały do mnie częściowo połamane pojemniki, bo były źle zabezpieczone i uległy uszkodzeniu. Złożyłam reklamacje do nich mailowo i płynnie sie komunikowali, poprosili o ich odesłanie i podesłali wygenerowany list DHL numer listu 28632851106 do nadania paczki, którą wysłałam 14.01, paczkę odebrali 16.01 i na tym się komunikacja z ich strony skończyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone uszkodzone pojemniki, na setki maili jakie do nich wysłałam nikt nie odpisuje, dzwonie do nich średnio 2 x w tygodniu to na infolinii konsultanci mówią, że nic nie mogą zrobić i przekazują temat wyżej i że ktoś się ze mną skontaktuje, a tu cały czas cisza. Za chwile minie 2 miesiące, a ja jestem bez pieniędzy :( Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tej sprawy chciałabym odzyskać pieniądze jest to kwota 150,94 zł. Ważna sprawa to z tego zamówienia dokonałam też zwrotu niepotrzebnych pojemników które były nie uszkodzone to juz zwrot był na mój koszt i za to pieniądze mi zwrócili (132,95)., brak tylko zwrotu na kwotę 150,94.
2025-03-06 godz: 07:22Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlU.L.
zwrot pieniędzyDzień dobry W dniu 06.02.2025 r dokonałam zwrotu zamówienia nr: 131854 ( płaszcz damski – nie ten kolor i za duży) . Do dnia dzisiejszego tj. 06.03.2025 r nie otrzymałam zwrotu należności 439,00 zł Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy na konto bankowe
2025-03-05 godz: 10:15Publiczna
Otwarta
Nieuczciwe wysłanie produktu, brak kontaktu ze zwr Szanowni Państwo, Zwracam się do Państwa z ogromnym rozczarowaniem i smutkiem, ponieważ mimo moich wielokrotnych prób kontaktu, nadal nie mogę rozwiązać sprawy dotyczącej zwrotu zamówienia. Zamówiłam na Państwa stronie internetowej zabawkę Kamper LOL – dużą, niebieską zabawkę, a otrzymałam zupełnie inny produkt: mały różowy samochód z drobnymi elementami. W związku z tym natychmiast skontaktowałam się z Państwem drogą mailową, prosząc o zwrot towaru oraz zwrot należności. Otrzymałam odpowiedź, w której wskazano mi adres do kontaktu z działem reklamacji. Dział reklamacji wskazał adres do wysyłki, jednakże podany adres jest niepełny, co uniemożliwia mi odesłanie produktu. Ponadto, pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które miały na celu uzyskanie pełnych informacji do zwrotu towaru. Zostałam również odesłana do działu reklamacji, z którym nie udało mi się nawiązać kontaktu, co jeszcze bardziej potęguje moje frustracje.
2025-03-05 godz: 09:52Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy i całkowity brak kontaktu 1- zakup kurtki 2- zwrot kurtki 3- brak zwrotu pieniędzy przez sklep 4- sklep nie odbiera telefonu i nie zwraca pieniędzy Próba kontaktu ze sklepem jest nie możliwa, telefon jest głuchy nie odpowiada, nie oddzwaniają, nie zwracają pieniędzy za zakupiony towar długo po terminie. Moje oczekiwania to zwrot za zakupiony i zwrócony przeze mnie towar.
2025-03-05 godz: 08:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.A.
nieuczciwa praktyka firmy HairtastiqueZamówiłam u sprzedawcy Hairtastique poprzez ich stronę internetową urządzenie do suszenia włosów i od razu je opłaciłam z góry. Po dwóch godzinach stwierdziłam, że był to zakup dokonany niesłusznie. Napisałam od razu do sprzedawcy z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Na stronie jest informacja, że można tak zrobić jeśli szybko taka informacja trafi do nich. Przez cały dzień nikt meila nie odczytał, a następnego dnia odpisano mi, że jest już na tym ETAPIE za późno. Odpisałam, że to ich wina, a nie moja ale moje argumenty zignorowano. Promują się na stronie jako polska marka, a w rzeczywistości to chiński produkt, nie informują o tym klienta. Jeszcze przed dostawą informowałam, że zwrócę towar i od razu poprosiłam o adres do zwrotu, jednak bez odpowiedzi. Wczoraj przesyłka dotarła, nawet jej nie otwierałam. Dziś napisałam, że poproszę adres do zwrotu. Każą to odesłać do Chin na swój koszt. Tego na stronie przed zakupem nie podają, bo wiadomo, że przesyłką będzie droższa niż sam produkt. To jest jawne okłamywanie ludzi. Śmiem twierdzić, że jeśli tą przesyłkę odeślę, to i tak nie zwrócą mi pieniędzy, bo wymyślą kolejny pretekst. Nadmienię, iż nie otrzymałam żadnego dokumentu zakupu ( faktury ani paragonu).
2025-03-05 godz: 08:11Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków W dniu 15.01.2025 r. zakupiłam w firmie towar. Część rzeczy mi nie pasowała więc dokonałam zwrotu, który 21.01.2025 r. został dostarczony do siedziby firmy. 3.02.25 napisałam maila z prośbą o informację kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Tego samego dnia automat odpowiedział (co miało miejsce poprzednim razem, bo to nie pierwsza taka sytuacja) "Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy". Kolejne maile nie przyniosły już żadnych efektów, bo nawet automat nie odpowiada. Tak samo jak przez Messenger czy telefon. Chciałabym odzyskać pieniądze w kwocie 91,80 zł. Nie są to może wielkie pieniądze, ale są pewne zasady.