Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-09 godz: 17:55Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia. Zamówienie złożone 11.02.2025 Meble miały być Wysłane w ciągu 5 dni. Po wielu wiadomościach wysłanych do firmy i zbywaniu, nadal nie otrzymałam zamówienia, nr tel nie działa, co chwilę piszą, że meble zostaną wysłane, że skontaktują się z firmą kurierską, a zero rezultatu. Boje się że nie odzyskam zwrotu pieniędzy i będę składać sprawę na policję.
2025-03-09 godz: 17:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.S.
Zwrot pieniędzyZakupiłam z mamą 3tyg. temu dwa płaszczę wartości 420zł. Płaszczę niestety były za małe. Na drugi dzień zostały odesłanę. Panie nie odpowiadają na żadne wiadomości, zero odpowiedzi z ich strony. To nie są małe pieniądze w dzisiejszych czasach. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-03-07 godz: 15:13Publiczna
Otwarta
Zwrot środków Piszę bardzo zaniepokojona działaniami firmy Stone Skirts Anna Szczygielska” ul. Białostoczek 22A, 15 – 869 Białystok NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573. Dokonałam zakupu w sklepie "stone skirt" dn. 22/01/2025 roku. Zamówienie zostało zwrócone i dostarczone do firmy dokładnie 3/02/2025 roku przed upływem dwóch tygodni (zamówienie otrzymałam 24/01/2025 roku). Do dzisiaj tj. 07/03/2025 roku nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Firma odpisuje na emaile, że mają wydłużone zwroty i pomimo moich licznych próśb pieniędzy nadal nie otrzymałam. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora]
2025-03-07 godz: 14:13Publiczna
Otwarta
Zwrot za zamówienie 1500058840 zakupiłam u Państwa dres, który następnie zwróciłam – paczka dotarła do Państwa 18.02.2025. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem Państwa sklepu, zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, czyli najpóźniej do 03.03.2025. Do tej pory nie otrzymałam należnej kwoty. W związku z tym wzywam Państwa do natychmiastowego dokonania zwrotu środków na moje konto. W przypadku dalszego opóźnienia rozważę podjęcie odpowiednich kroków prawnych. Proszę o pilną odpowiedź i niezwłoczne uregulowanie należności.
2025-03-07 godz: 13:00Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.W.
[usunięte przez moderatora] naliczenie rekalkulacji składki ocDzień dobry. Zakupiłem samochód marki Peugeot 407 z silnikiem 1,6hdi od handlarza w dniu 22.01.2025r.. OC było wykupione przez poprzedniego właściciela w Unext (WEFOX) otrzymałem od tej firmy rekalkulację na kwotę 6344.38zl. Więc natychmiast wypowiedziałem umowę OC przez portal mubi i dostałem powiadomienie o przekazaniu tego wypowiedzenia w dniu 03.03.2025r. W dniu 07.03.2025r. Otrzymałem smsa od tej firmy że mam im w dniu dzisiejszym czyli jw. wpłacić kwotę 6344.38 za polisę inaczej oddadzą sprawę do windykacji. Natomiast w e-mailu otrzymałem wiadomość że za użytkowanie OC w okresie od 22.01.2025 do 03.03.2025 r. czyli trochę ponad miesiąc mam im zapłacić 1156,07zl. Gdzie za cały rok ubezpieczenia zapłaciłem 1300 zł w innej firmie. Jest to według mnie naruszenie i niezgodne z obowiązującym prawem działanie lichwiarskie. Skontaktowałem się z tą firmą i zaoferowałem za ten okres maksymalnie 200 zł gdzie w okresie całego roku wyniosłoby kwotę 2400 zł. A to stawka i tak większa od średniej. Proszę o zapoznanie się z działalnością tej firmy gdyż kto wie ile osób może być w taki sposób [słowo usunięte przez moderatora]. Dziękuję z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora]
2025-03-07 godz: 12:23Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy 28.01.2025 roku zamówiła zestaw dresów w sklepie internetowym. Zamówienie otrzymałam jednak ze względu na zbyt duży rozmiar zdecydowałam się na zwrot. Dnia 31.01.2025 roku firma otrzymała mój zwrot, 03.02.25 roku otrzymałam maila z szacunkowa kwotą zwrotu i do dnia dzisiejszego tj. 07.03.2025 roku nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo licznych maili. W odpowiedzi na maile otrzymywałam ciągle zapewniania obcym że zwrot zostanie wykonany w ciągu: 3 dni/ dzisiaj lub najpóźniej jutro, a ostatni mail zawiera informacje o prośbie odrobiny cierpliwości..
2025-03-07 godz: 11:34Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.G.
Zwrot pieniędzy za odesłany towar Dzień dobry! Od stycznia czekam na zwrot pieniędzy za odesłany towar. Nie odbieracie telefonów, nie odpisujecie na maile! Widziałam opinie o was... Żałosne, nie będziecie się wzbogacać na [słowo usunięte przez moderatora] ludzi. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!
2025-03-07 godz: 11:33Publiczna
Otwarta
Zamówienie Plecak + Workopleck + piórnik Zamówiłam 25.08.2024 od Mid-hadme zestaw Plecak + Workopleck + piórnik z motywem Blue i imieniem Zuzia .Przelew zrobiłam w kwocie 172zl z wysyłką. Termin realizacji zamówienia miał być 15dni roboczych. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Pani poinformowała mnie 28 listopada że cytuje Pani paczka zaginęła będziemy musiały uszyć raz jeszcze lub zwrócić pieniądze. Poprosiłam 29.11 o zwrot pieniedzy Pani kazała wysłać na email wiadomość z danymi i poinformowała że od otrzymania emial będzie zwrot w ciągu 14dni. E-mail wysłałam 2grudnia nic od Pani nie dostałam żadnej informacji tylko 2stycznia odpisała "Tak jest email musiałam go przeoczyć za co przepraszam zwrot wykonam w najszybszym możliwym czasie" później się jeszcze dopytywałam 17.01 Pani odpisała że "Do końca miesiąca wykonam Przepraszam że dopiero teraz odp" Zwrotu dalej nie otrzymałam, później informowała że do końca lutego będzie i dalej niema. Zadzwoniłam do Pani 3.03 była arogancka mówiła że będą pieniądze ale dalej cisza. Proszę o pomoc i żeby Pani zwróciła pieniądze.
2025-03-07 godz: 11:16Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy19 lutego 2025 r. zgłosiłam przez formularz na stronie internetowej sprzedawcy odstąpienie od umowy. Przesyłka zwrotna zgodnie ze śledzeniem dotarła 21 lutego 2025 r. Firma w Regulaminie ma zapisane, że Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. 6 marca 2025 r. wysłałam wezwanie do zapłaty. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot płatności został dokonany – jednak do tego momentu nie dotarł (gdyby faktycznie został zlecony wczoraj byłby już na koncie). Oczekuję zwrotu pieniędzy za odesłany towar.
2025-03-07 godz: 10:49Publiczna
Otwarta
uszkodzenie pieca c.oW dostarczonym przez skład opału towarze ( workowanym - eko groszek) znalazła się duża śruba stalowa która uszkodziła elementy podajnika oraz spaleniu uległ silnik . Firma nie poczuwa sie kompletnie do odpowiedzialności a nawet zrzuca winę na odbiorcę towaru i konsumenta. poniżej odpowiedź ze strony składu opału : W związku z nadesłaną przez Pana reklamacje informuję iż nie ma ona podstawy prawnej do złożenia. Przedmiotem reklamacji może być jedynie towar zakupiny w firmie phu „płomyczek” Tomasz Mitrega a mianowicie - groszek oraz jego niezgodność z jakościa deklarowana w dniu sprzedaży potwierdzona badaniem jakości. Każda nasza dostawa posiada aktualnie badania jakościowe potwierdzone certyfikatem jakościowym natomiast jeżeli nastąpiła by niezgodność w jakości węgla zawartego w tym certyfikacie można ubiegać się o zwrot towaru lub wymianę na towar zgody z certyfikatem. Zaden sprzedawca nie odpowiada za następstwa wynikłe w użytkowaniu pieca czy to uszkodzenia czy zabrudzenia. Takie reklamacje należy zgłaszać producentowi pieców. Z naszej strony możemy jedynie dodać iż z Pana opisu oraz nadesłanych zdjęć możemy wywnioskować że system zabezpieczenia w postaci zawleczki (twardosc nie przekraczająca 5.8) niezadzialal prawidłowo. W dopuszczalnej normie sprzedaży groszku może znajdować się aż 10% nadziana czyli ziaren mogących zablokować ślimak dlatego jest ważne zotosowanie odpowiedniej zawleczki która działa na zasadzie bezpiecznika włączając pracę silnika. Oczekuje od dostawcy zwrotu kosztów naprawy (bez robocizny) 800 zł.