zwrot niewykorzystanego towaruZakupując płytki podłogowe w sklepie w Katowicach spytałem czy jest możliwość niewykorzystanego towaru. Usłyszałem, że tak ale tylko pełne paczki. Kiedy chciałem zwrócić płytki które mi zostały (pełne paczki) usłyszałem w sklepie że należało to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu. W momencie zakupu nikt mi o tym nie powiedział podobnie jak o jak o bezterminowym zwrocie po wpłaceniu 39 zł. Od grudnia prowadzę korespondencję mailową z Firmą z której nic nie wynika. na ostatni mój mail z 8 lutego nie otrzymałem do dziś odpowiedzi. Proszę o umożliwienie mi zwrotu czterech pełnych paczek płytek, jeżeli trzeba mogę wpłacić teraz 39 zł.
zwrot od sferisWitam
31.01.2025 zakupiłem w sklepie sferis zasilacz + procesor do komputera (na raty)
W ciagu 14dni odesłałemim procesor.
03.03.2025 sprawa została rozpatrzona wystawiona f.korygujaca i po moich upomnieniach odpisano że 3.03 zwrócono pieniadze
Niestety ani na moim koncie ani na koncie banku który udzielił kredytu (CA) nie ma pieniażków.
Mimo wielu próśb o zwrot pieniedzy i przesłanie dowodu zwrotu cisza ze strony sklepu.
Proszę o szybka interwencję.
Zwrot pieniędzy za zamówienie W dniu 24 września 2024 roku dokonałam zwrotu zamówienia nr 327949 poprzez wygodne zwroty dostawca DPD , otrzymałam od firmy informację, iż przesyłka dotarła do nich w dniu 30 września. Płatność za zamówienie dokonana była poprzez opcję PayPo. Pomimo zwrotu w terminie musiałam spłacić zamówienie, które zwróciłam. Pisałam wielokrotnie do tej firmy mailowo bo tylko taka jest jedyna forma kontaktu, telefonów nie odbierają. Na maila odpowiada automat, zero kontaktu. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, za zamówienie
Opłacone zamówienie, brak dostawy zamówieniaZamówienie dotyczące butów złożyłam 26.02.2025, zostało ono od razu opłacone.
Pisałam do firmy meila odnośnie tego kiedy paczka zostanie nadana ponieważ przez kilka dni od opłacenia zamówienia, jego status nie zmieniał się, widniał jako opłacony.
1 marca dostałam odpowiedź od firmy że zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek tzn 3 marca.
Od tamtej pory paczka nie dotarła do mnie.
Z firmą nie mogę się skontaktować w żaden sposób, nie odpowiadają na meile, telefonicznie również nie można się z nimi skontaktować ponieważ pod wskazanym numerem telefonu, linia jest cały czas zajęta. Zero odzewu z ich strony.
Od firmy oczekuję tego aby przesyłka w końcu dotarła do mnie a jeżeli jest z tym jakiś problem proszę o zwrot pieniędzy.
zwrot pieniedzyponad dwa miesiace czeksm na zwrot pieniedzy, co chwile przychodza odpowiedzi, ze wysla pieniadze, ktorych nie na nadal
Brak zwrotu za rezygnację z zamówieniaZamówienie zostało zgłoszono w dniu 22.02.2025r. Paczkę odebrałam w dniu 25.02.2025r. Niestety żaden przedmiot nie pasował. Przygotowałam zwrot i dopiero wtedy sprawdziłam opinie oraz zaniepokoił mnie brak telefonu w celu kontaktu bezpośredniego.
Wysłałam zwrot na podany adres (odbiór 06.03.2025) oraz e-mailowo oświadczenie rezygnacji z zakupu (04.03.25) z informacjami jakie sprzedawca wymaga.
06.03.2025 sprzedawca odpisał w sprawie procesu postępowania podczas zwrotu zamówienia. Do tej pory brak informacji e-mailowej, brak odpowiedzi z messengera z Facebooka. Sądząc po licznych zgłoszeniach problem się powtarza.
reklamacja opon - jakościowaOpony klasy ,,premium,, okazały się bublem. Nie wytrzymały nawet gwarancji .Zaznaczam, iż mamy opony zimowe na zmianę - te były używane jako ,,letnie,, Bardzo mało kilometrów na nich zrobiono - jeździł na nich starszy pan - bardzo dobry kierowca. Po okresie 2 lat bieżnik zaczął zmieniać kolor na brązowy,po jakimś czasie zaczęły się łuszczyć - kruszyć i pękać . Reklamowaliśmy je - niestety reklamacja odrzucona -bez odwołania!!- uszkodzenia mechaniczne.ps.Wystarczy spojrzeć na bieżnik, opony nie zużyte a stan masakra, zmurszałe albo to nalewki , nie wiem .
Oczekuję zwrotu pieniędzy za ów bubel.
Brak zwrotu pieniędzy Dwa tygodnie temu zwrot płaszcza został dostarczony do sklepu. Żadnego potwierdzenia, brak odpowiedzi na maile, brak zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarZamówiłam spodnie przez stronę internetową w sklepie Charlotte Fashion. (ul. Wybickiego 7A - magazyn, 41-303 Dąbrowa Górnicza (POLSKA). Produkt nie spełniał moich oczekiwań i zostaw zwrócony w stanie nienaruszonym. Zwrot został odnotowany i otrzymał nr 41574 i pozytywnie rozpatrzony. Pieniądze miały trafić na konto w ciągu 14 dni, ale nie wpłynęły. Zostały wysłane 3 e-maile z przypomnieniem, ale nadal pieniądze nie wpłynęły na konto.
Towar niezgodny z ofertą w internecieW firmie ELMOT zakupiłem skuter Zipp vanilla 110
Transakcji dokonałem online. Ofertę znalazłem na portalach internetowych takich jak OtoMoto, OLX.
Oferta dotyczyła "nowego" skutera, jednak zdjęcia były tylko poglądowe. Brak zdjęć rzeczywistych. W ramach zakupu firma oferowała przegląd zerowy, kartę gwarancyjną, oraz instrukcję obsługi skutera. Szczegóły transakcji takie jak negocjacje ceny i rodzaj transportu dokonaliśmy telefonicznie. Opłatę dokonałem przelewem. Transport pan Piotr (właściciel firmy) zaoferował z firmy.
Towar do mnie dotarł z widocznym przebiegiem ponad 100 km, widoczne na nim były uszkodzenia transportowe.
Największym jednak minusem okazało się brak przeglądu zerowego, brak karty gwarancyjnej, oraz brak instrukcji obsługi. Dodatkowo towar odbiegał od opisu zawartego na portalach internetowych. Odmówiłem przyjęcia towaru w takim stanie, natomiast kierowca zdjął towar i powiedział że on jest tylko pracownikiem i takie rzeczy trzeba uzgadniać z szefem.
Zadzwoniłem do właściciela firmy z którym wcześniej uzgadnialiśmy transakcje telefonicznie, stwierdził on że instrukcja obsługi mogą sobie wydrukować z internetu, a faktura jako dowód zakupu jest gwarancją.
Kierowca bez żadnego protokołu odbioru, bez mojej zgody na przyjęcie towaru, pozostawił skuter i po prostu sobie odjechał.
Po kilku godzinach pan Piotr przysłał mi maila z informacją że dośle mi te dokumenty, jeżeli uiszczę dodatkową opłatę 350 zł.
Jestem bardzo niezadowolony z takiego podejścia firmy do klienta.
Na dzień dzisiejszy skuter stoi. Bałbym się nim jeździć bez przeglądu zerowego. A jak wiadomo taki przegląd to dla mnie dodatkowe koszty.
Mam zamiar zwrócić towar do firmy.