Brak zwrotu srodkow za zwrocone artykulyW dniu 03 .01.2025 dokonalam zwrotu 4 artykulow do Zara Home (zamowienie w sklepie internetowym nr 80086759211 dostarczone 02.01.2025) . Zwracane artykuly dotarly do Zara Home 07.01.2025, zwrot zostal zaakceptowany po kilku moich monitach na infolinii. Za ta akceptacja jednakze nie poszedl przelew srodkow w kwocie 487,80 PLN na moje konto (konto karty kredytowej ktora placilam za zamowienie). Po kolejnych zapytaniach otrzymalam od Zara Home informacje, iz przelew zwrotny zostal zlecony 27.01.2025 o g. 14:42. Niestety do dnia dzisiejszego pieniadze do mnie nie dotarly. W zalaczeniu przekazuje screeny z mojej korespondencji mailowej z firma Zara Home, w ktorej odpowiedzi otrzymuje glownie od boota.
Bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc przy odzyskaniu kwoty za zwrocone artykuly w kwocie 487,80 PL gdyz czuje sie powoli bezsilna.
Z pozdrowieniami
A.B.
Sprawa nr 4471 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 28.02.25 r. na stronie sklepu IMAN zakupiłam maszynę do robienia pierogów w cenie 73,98 zł.
W tym samym dniu zadzwoniłam na numer tel. 22 266 20 24 jako że nie otrzymałam potwierdzenia sprzedaży i wpłaty kwoty tytułem zakupu w/w rzeczy.
Pani z silnym, mocnym obcym akcentem stwierdziła, że wyśle mi potwierdzenie, bo cyt. pracuje w cyrku. Rozmowa ta mocno mnie zaniepokoiła.
Potwierdzenia żadnego nie otrzymałam, czekałam do dnia 2.03.25r. i wysłałam mailowo na adres imanmanagerpl@gmail.com odstąpienie od umowy z prośbą o zwrot pieniędzy. Jednak firma 2 razy prosi mnie o wyjaśnienie problemu z towarem!!!, pomimo, iż żadnego towaru nie otrzymałam. Pisałam o tym w mailu do firmy IMAN.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Z góry dziękuję za pomoc.
( załączam korespondencję mailową oraz potwierdzenie wpłaty )
Z poważaniem,
DB
Odrzucona reklamacjaW dniu 04.11.2024 kupiłam na stronie www.estro.pl kozaki ze skóry zamszowej na szpilce. W dniu 20.02.2025 obcas pękł. Buty były noszone zaledwie 3 miesiące i to na zmianę z innymi. Tego samego dnia poinformowałam o tym sprzedawcę wysyłając zdjęcia obcasa, otrzymałam informację że mam buty odesłać do rozpatrzenia. W dniu 26.02.2025 otrzymałam odpowiedź, że moja reklamacja została odrzucona ponieważ uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego eksploatowania obuwia, a nie z winy sprzedawcy (przechylania buta do tyłu na obcasie oraz nacisku ciała na obcas). Dodam że jestem użytkownikiem kilkunastu par butów na wysokich obcasach które użytkuje kilka lat i nic się nie dzieje. Odpisałam, że nie zgadam się z opinią ( była załączona rzeczoznawcy) i sama wystąpię o opinię ale wtedy powinni mi zwrócić jej koszty. Otrzymałam odpowiedź że nie poniosą kosztów rzeczoznawcy.
Kontroler Zamówiłem i zapłaciłem za kontroler na początku stycznia. Do dzisiaj nie dostałem żadnego potwierdzenia że został on nadany .pisałem parę razy do firmy Joy box odpisuję chyba automat i nic się nie zmienia. Chciałbym żeby wkoncu wysłali kontroler albo niech zwrócą pieniądze
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 01.10.2024 r. złożyłam wymienione w tytule zamówienie na dwie pary obuwia na kwotę 585,00 zł. Z uwagi przedłużający się na brak przesyłki, skontaktowałam się sklepem. W dniu 24.11.2024 r., otrzymałam wiadomość, że dostawy obuwia będą wznowione w ciągu 2-ch tygodni lub nastąpi zwrot pieniędzy. Pomimo anulowania zamówienia do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu wpłaconych środków pieniężnych ani obuwia. Kontakt ze sklepem się urwał. Nie odpowiadają na wysyłane na e-maile, a podany numer telefonu jest niedostępny. W dalszym ciągu oczekuję na zwrot pieniędzy.
Pękający blat ze spieku kwarcowegoZakupiliśmy w PERFEKT [dane usunięte przez moderatora] blat do naszej kuchni, oraz usługę montażu. Przed tym wszystkim, właściciel firmy był na miejscu, robił oględziny oraz pomiary.
Dnia 21.06.2023 r. został zamontowany blat kuchenny, oraz panel ścienny. Montażyści nie mieli żadnych zastrzeżeń co do mebli przygotowanych wcześniej przez stolarza.
Firma Perfekt [dane usunięte przez moderatora] bardzo chwaliła materiał, z jakiego zdecydowaliśmy się zrobić blat - jest to spiek kwarcowy, który był reklamowany przez tą firmę jako niesamowicie odporny materiał. Miała go charakteryzować odporność na wilgoć, wysoką temperaturę, materiał ma się nie ścierać - mówiono nam, że można nawet na nim kroić, a producent daje 25 lat gwarancji na materiał.
Niestety blat po roku użytkowania nam zaczął pękać. Dnia 29.07.2024 Złożyłam mailową reklamację załączając zdjęcia oraz opis. Wielokrotnie upominając się o odpowiedź otrzymaliśmy dopiero 12.11.2024r. Firma mailowo nas poinformowała, ze producent odrzucił reklamację. Nie otrzymaliśmy do dnia dzisiejszego żadnego maila czy pisma do wglądu od producenta. Nie było także żadnych oględzin. Firma nas zignorowała.
Napisaliśmy, że chcemy się odwołać od tej decyzji, ponieważ użytkujemy blat od roku, gdzie zostało nam obiecane 25 lat gwarancji. Niestety od 20.11.2024r. jest brak jakiejkolwiek odpowiedzi od firmy.
Oczekuję od firmy naprawy blatu, lub wymiany popękanego elementu.
Problem z komunikacją.Dzień dobry, Kwestia jest trochę inna, chodzi mi o to, że zamówiłem produkt(zegarek) w Niemczech, okazało się, że ma wadę, został zamówiony od przedsiębiorcy przez portal internetowy Chrono24. Tego samego dnia kiedy został odebrany, zegarek przekazano do zegarmistrza w celu wydania ekspertyzy na temat widocznego defektu - sprawa jest w toku. Mnie jednak interesuje firma kurierska UPS, która nie dotrzymała warunków zlecenia, nadawca z Niemiec wybrał opcję doręczenia z odbiorem osobistym i podpisem(ja w cenie zegarka opłaciłem dostawę). Niestety zegarek został położony na ziemi pod drzwiami domu. Osobiście dzwoniłem do firmy UPS przekazując dodatkowy numer telefonu do osoby, która czekała w domu oraz wskazówki dojazdu, aby kierowca firmy UPS nie błądził po osiedlu. Niestety doręczenie nie zostało wykonane w umówiony sposób. O sytuacji poinformowałem firmę UPS drogą elektroniczną, otrzymałem odpowiedź, potwierdzono dane przesyłki i adresata po czym firma UPS życzy sobie otrzymać mój numeru telefonu do obsługi zgłoszenia, gdzie ja wyraźnie napisał w emailu, że życzę sobie kontakt elektroniczny w formie email. Odpowiedź firmy UPS wygląda tak: "Bardzo mi przykro, lecz pracownicy Oddziału mają możliwość podjęcia wyłącznie kontaktu telefonicznego". - moje pytanie, czy firma UPS ma prawo wymagać ode mnie, abym podał swój numer telefonu do obsługi zgłoszenia? oraz czy są przepisy nakazujące w takiej sytuacji kontakt telefoniczny? elektroniczny w formie email? ja nie chce z nikim rozmawiać przez telefon, ja chce mieć w razie potrzeby możliwość powrotu i wykazania informacji jaką otrzyma od firmy UPS, tym bardziej że cała weryfikacja zgłoszenia została przeprowadzona za pomocą komunikacji elektronicznej w formie email. Dziękuje za informację. Miłego dnia.
Zwrot pieniędzy za uszkodzony sprzetOdkurzacz oddany do reklamacji połamał sklep tzn wyrwane jest kółko jest te dziura w odkurzaczu cały porysowany nie zamyka się klapka od filtra filtr wypada brakuje 3 szczotek części do prania porysowana rura uszkodzenia są z winy sklepu nie chce oddać gotówki proponuję wymianę elementów ale już w tym odkurzaczu były wymieniane elementy bez mojej zgody
Zwrot środków za zwrócony towar Zamówiony towar (blender) nie spełniał moich oczekiwań. Został niezwłocznie odesłany do nadawcy. Minęło już 14 dni a do tej pory nikt nie dokonał zwrotu środków na podany numer konta. Interweniowałam mailowo (brak odzewu), telefonicznie (brak odzewu) dostałam jedynie wiadomość „proszę o sms”, po mojej wiadomości odpisali żebym wysłała numer konta do zwrotu mailem. Mail został wysłany 25 lutego, do tej pory pieniędzy nie otrzymałam. Oczekuję jak najszybszy zwrot środków na podany numer konta.
Żądanie zwrotu pieniędzyZamówienie złożone 8 października dotarło do mnie 26 listopada. Zwrotu towaru dokonałam w grudniu i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma zwyczajnie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] mnie jako klienta. Od 2,5 miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za zwrócony towar. W międzyczasie firma po każdym ponaglającym mailu zapewnia że przelew zostanie wykonany w ciągu kilku dni roboczych i zwodzi mnie z tygodnia na tydzień. Absolutnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zachowanie i komunikacja z klientem, która jest zwykłym, powtarzanym wielokrotnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Przestrzegam przed dokonywaniem jakichkolwiek zakupów. Sprawę zgłoszę do UOKiK.